Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

BMW 3,0 CSi

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Mototarka rašė:Sveiki,

žiūriu žiūriu į nuotraukas, bet matau tik dažų šveitimą ir virinimą išpjovus visiškai supuvusias vietas... o kaip su negalutinai pažengusia korozija?
Pvz. bene paskutinėse foto matosi apvirintas bagažinės dangčio kampas, tačiau matosi skylė į sutvirtinimo vidinę erdvę ir korozija aplink ją, bei tose vietose kur išorinė skarda kantuose užlankstyta (dvigubos skardos tarpelis). Prieš tai dar buvo foto - išpjautas ir užvirintas didziulis lopas sparne, tačiau iš vidaus matosi gausiai viskas aprudiję... Kokiomis priemonėmis sprendžiamos tokios problemos, t.y. kaip apdirbti tą pačią įvirinamą skardą iš kitos pusės? Juk tiesiog po paprasto pervirinimo 2~3 metai ir rudys vėl lips lauk...
Pastebėjimas, deja, tiesiai į dešimtuką. Gal kam ir atrodo, kad jeigu jau kėbulas tvarkomas tai viskas ir blizgės lyg iš fabriko... Taip, viršutinius paviršius galima nušveisti, nusmėliuoti ir t.t., bet į vidines erdves ne visada galima prieiti. Taipogi automobilio kėbulas turi gausybę dvigubų, trigubų skardų sujungimų ir užlankstymų, kurių tarpuose be abejo rūdys progresuoja. Bet gi tuomet išeitų, kad reikia viską pakeisti iš seno į naują :? ... Šitą klausimą buvau pakėlęs temoje Porsche 356c. Vienintelis kelias būtų, kurį pakomentavęs yra forumietis Oldgytis, tai rūgštinė vonia. Beveik garantuoju, kad Lietuvoje tokios procedūros niekas neatlikinėja, todėl ir apie jos kainą neverta diskutuoti. Bene pigiausia išeitis iš to yra purškimas konservantais. Netgi paprastu varikliniu tepalu sutepus rūdis jos nebeprogresuoja. Esu tai daręs ne kartą ir kitiems siūlau tą patį. Žinoma, yra ir rimtos (brangesnės) tokio tipo alternatyvos, kaip drėgmę išstumiantys vaškai ar pan.
Tiek minčių
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

:arrow:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Sernas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 156
Užsiregistravo: 26 Spa 2007, 19:50

Standartinė Sernas »

Grazu :shock: truksta zodziu. :wink:
Audris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 26
Užsiregistravo: 14 Kov 2007, 21:54
Miestas: Vilnius

Standartinė Audris »

Black rašė:
Mototarka rašė:Sveiki,

žiūriu žiūriu į nuotraukas, bet matau tik dažų šveitimą ir virinimą išpjovus visiškai supuvusias vietas... o kaip su negalutinai pažengusia korozija?
Pvz. bene paskutinėse foto matosi apvirintas bagažinės dangčio kampas, tačiau matosi skylė į sutvirtinimo vidinę erdvę ir korozija aplink ją, bei tose vietose kur išorinė skarda kantuose užlankstyta (dvigubos skardos tarpelis). Prieš tai dar buvo foto - išpjautas ir užvirintas didziulis lopas sparne, tačiau iš vidaus matosi gausiai viskas aprudiję... Kokiomis priemonėmis sprendžiamos tokios problemos, t.y. kaip apdirbti tą pačią įvirinamą skardą iš kitos pusės? Juk tiesiog po paprasto pervirinimo 2~3 metai ir rudys vėl lips lauk...
Pastebėjimas, deja, tiesiai į dešimtuką. Gal kam ir atrodo, kad jeigu jau kėbulas tvarkomas tai viskas ir blizgės lyg iš fabriko... Taip, viršutinius paviršius galima nušveisti, nusmėliuoti ir t.t., bet į vidines erdves ne visada galima prieiti. Taipogi automobilio kėbulas turi gausybę dvigubų, trigubų skardų sujungimų ir užlankstymų, kurių tarpuose be abejo rūdys progresuoja. Bet gi tuomet išeitų, kad reikia viską pakeisti iš seno į naują :? ... Šitą klausimą buvau pakėlęs temoje Porsche 356c. Vienintelis kelias būtų, kurį pakomentavęs yra forumietis Oldgytis, tai rūgštinė vonia. Beveik garantuoju, kad Lietuvoje tokios procedūros niekas neatlikinėja, todėl ir apie jos kainą neverta diskutuoti. Bene pigiausia išeitis iš to yra purškimas konservantais. Netgi paprastu varikliniu tepalu sutepus rūdis jos nebeprogresuoja. Esu tai daręs ne kartą ir kitiems siūlau tą patį. Žinoma, yra ir rimtos (brangesnės) tokio tipo alternatyvos, kaip drėgmę išstumiantys vaškai ar pan.
Tiek minčių
Tarybiniais metais tokios rūgštinės vonios buvo - "restauruojamų" zilų korpusus į jas merkdavo. Ir visa tai buvo Verkių g. ATĮ, Vilniuje - ten dabar rodos Norfa ir dar visa krūva parduotuvių yra.
SAAB 900 aero '84
SAAB 99 '82
Mototarka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 41
Užsiregistravo: 25 Gru 2004, 19:46
Miestas: Vilnius

Standartinė Mototarka »

Paprieštarausiu dar kartą :)
Užtepus alyva ar šeip kokiu kitu konservantu, nepatenka drėgmė iš aplinkos, ir rūdys bent jau atrodo, kad neprogresuoja... Deja, dar mokyklos chemijos kurse buvo išdėstyta, kad rūdijimo proceso šalutinis produktas yra vanduo :( :( :( Vienintele paguoda, kad tam pačiam rudijimui reikalingas ir deguonis, taigi "užmozojus" storu sluoksniu nigrolo, t.y. užkonservavus nuo atmosferos, tas proces bent šiektiek pristabdomas...

p.s. labai susidomėjau amerikiečių POR-15 produkcija. Gal kas žino apie ją daugiau? Forume nelabai radau, nei kas ją importuotų, nei platesnio veikimo aprašymo....
Vartotojo avataras
lari
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 267
Užsiregistravo: 09 Spa 2007, 15:37
Miestas: vilnius

Standartinė lari »

Mototarka rašė:Paprieštarausiu dar kartą :)
Užtepus alyva ar šeip kokiu kitu konservantu, nepatenka drėgmė iš aplinkos, ir rūdys bent jau atrodo, kad neprogresuoja... Deja, dar mokyklos chemijos kurse buvo išdėstyta, kad rūdijimo proceso šalutinis produktas yra vanduo :( :( :( Vienintele paguoda, kad tam pačiam rudijimui reikalingas ir deguonis, taigi "užmozojus" storu sluoksniu nigrolo, t.y. užkonservavus nuo atmosferos, tas proces bent šiektiek pristabdomas...

p.s. labai susidomėjau amerikiečių POR-15 produkcija. Gal kas žino apie ją daugiau? Forume nelabai radau, nei kas ją importuotų, nei platesnio veikimo aprašymo....
www.porcan.com
Vaidotas73
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 736
Užsiregistravo: 09 Sau 2007, 23:06
Miestas: Tryškiai, Telšių r., Žemaitėjė

Standartinė Vaidotas73 »

Mototarka rašė:Paprieštarausiu dar kartą :)
Užtepus alyva ar šeip kokiu kitu konservantu, nepatenka drėgmė iš aplinkos, ir rūdys bent jau atrodo, kad neprogresuoja... Deja, dar mokyklos chemijos kurse buvo išdėstyta, kad rūdijimo proceso šalutinis produktas yra vanduo :( :( :( Vienintele paguoda, kad tam pačiam rudijimui reikalingas ir deguonis, taigi "užmozojus" storu sluoksniu nigrolo, t.y. užkonservavus nuo atmosferos, tas proces bent šiektiek pristabdomas...

p.s. labai susidomėjau amerikiečių POR-15 produkcija. Gal kas žino apie ją daugiau? Forume nelabai radau, nei kas ją importuotų, nei platesnio veikimo aprašymo....
O ašpaprieštarausiu teoretikams ir paantrinsiu Black :D
Gerai pripurškus visas ertmes paprasto variklinio tepalo, turėsit ilgalaikę garantija, kad bet koks rūdijimo procesas bus sustabdytas. Teisingai parinktos modernios medžiagos taip pat puiku, nors brangiau. Mano stažas kėbulų remonto srityje nuo 1991.
Automobilių ir motociklų restauracija, konsultacija.
Stipinuotų ratų remontas
Smėliavimas ir stiklavimas
Tel.868239189
vaidotas.sakalauskas@yahoo.com
Vartotojo avataras
Rudge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 23 Bal 2004, 13:38
Miestas: VILNIUS

Standartinė Rudge »

Vaidotas73 rašė:
Mototarka rašė:Paprieštarausiu dar kartą :)
Užtepus alyva ar šeip kokiu kitu konservantu, nepatenka drėgmė iš aplinkos, ir rūdys bent jau atrodo, kad neprogresuoja... Deja, dar mokyklos chemijos kurse buvo išdėstyta, kad rūdijimo proceso šalutinis produktas yra vanduo :( :( :( Vienintele paguoda, kad tam pačiam rudijimui reikalingas ir deguonis, taigi "užmozojus" storu sluoksniu nigrolo, t.y. užkonservavus nuo atmosferos, tas proces bent šiektiek pristabdomas...

p.s. labai susidomėjau amerikiečių POR-15 produkcija. Gal kas žino apie ją daugiau? Forume nelabai radau, nei kas ją importuotų, nei platesnio veikimo aprašymo....
O ašpaprieštarausiu teoretikams ir paantrinsiu Black :D
Gerai pripurškus visas ertmes paprasto variklinio tepalo, turėsit ilgalaikę garantija, kad bet koks rūdijimo procesas bus sustabdytas. Teisingai parinktos modernios medžiagos taip pat puiku, nors brangiau. Mano stažas kėbulų remonto srityje nuo 1991.
Kaip ir iš mano praktikos, viskas teisingai, geriau bet kuo sutept, išpurkšt blogiau nebus.
Dabar biski teorijos. Varikliniuose tepaluose, įpatingai atidirbusiuose yra daug sieros, o tai nėra gerai.
Iš praktikos. Visuomet purškimams ir tepimams naudojau nigrolą skiestą su žibalu įvairiomis proporcijomis. Žibalas, kadangi yra skvarbus nusineša su savimi nigrolą, į plyšelius ir įsigeria į rūdis,vėliau išgaruoja. Lieka tvirta nigrolo plėvelė kuri gan atspsri mechaniškai ir nebijo vandens. Pabandykit nutrinti ar nuplauti nigrolo dėmę.
Nigrolu tepu visus srieginius sujungimus, kurie gyvena blogose oro sąlygose. Ir po dešimčių metų atsuku ir laisvai ištraukiu bet kurį pakabos varžtą.
Domina-ieškau-perku
Motociklai ir jų dalys iki 1945
Sportinė technika-automobiliai, motociklai
Ir viskas, kas su tuo siejasi
86988919vienas
Vartotojo avataras
Andrius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 740
Užsiregistravo: 30 Kov 2004, 16:16
Miestas: Kėdainiai

Standartinė Andrius »

rudge rašė:
Kaip ir iš mano praktikos, viskas teisingai, geriau bet kuo sutept, išpurkšt blogiau nebus.
Dabar biski teorijos. Varikliniuose tepaluose, įpatingai atidirbusiuose yra daug sieros, o tai nėra gerai.
Iš praktikos. Visuomet purškimams ir tepimams naudojau nigrolą skiestą su žibalu įvairiomis proporcijomis. Žibalas, kadangi yra skvarbus nusineša su savimi nigrolą, į plyšelius ir įsigeria į rūdis,vėliau išgaruoja. Lieka tvirta nigrolo plėvelė kuri gan atspsri mechaniškai ir nebijo vandens. Pabandykit nutrinti ar nuplauti nigrolo dėmę.
Nigrolu tepu visus srieginius sujungimus, kurie gyvena blogose oro sąlygose. Ir po dešimčių metų atsuku ir laisvai ištraukiu bet kurį pakabos varžtą.
+1 ,Lygiai taip pat esu padares ir aš.Karšta nigrolą ipurškes i visas remo bei kebulo uždaras ertmes.Tai vienas iš seniausiu būdų apsaugoti uždaras automobilio ertmes.
Gaz-69A
+37061620070
Black
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1625
Užsiregistravo: 21 Sau 2007, 12:40

Standartinė Black »

Nenaudoju atidirbto tepalo dėl vienos priežasties - atidirbtas smirda :lol: . Perku transmisinę alyvą kur pigesnė.