Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Viena restauravimo istorija: Willys MB

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Pažiūrėjau ir nutariau pakeisti galvutę( su visiskai lygiu paviršiumi).Dėl visa pikta, mat ant šios pastebėta,,kerzo" .
Peržiurėjau tarpinių ,,kolekciją''.Pastebėjau, kad originalios plonesnės ir kietesnes už visas kitas. Radau ir neperspaustų, tad šovė mintis dėti sutepus grafitiniu.Vos spėjau save pagauti už rankų..
Bet kaip rytoj bus?Naujos tarpinės žadamos po dviejų - trijų savaičių, o Rumšiškėse renginys visai ant nosies.
Beje, greit. siurbliukas neveikė dėl sudėvėto riebokšlio, kuris pagamintas iš odos.Teko pasigaminti naują ( foto-senas) ir tuo pačiu pakeisti į naujus visus žikliorius.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

Galva kaip galva,o pats variklio blokas nera iskorejas ar taip tik is foto atrodo?
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

milzinas rašė:Galva kaip galva,o pats variklio blokas nera iskorejas ar taip tik is foto atrodo?
Tik taip atrodo, o pavalytas - lygus.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

rcepa rašė:
milzinas rašė:Galva kaip galva,o pats variklio blokas nera iskorejas ar taip tik is foto atrodo?
Tik taip atrodo, o pavalytas - lygus.
Tai sekmes surenkant :labas:
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
egidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 396
Užsiregistravo: 07 Geg 2004, 17:15

Standartinė egidas »

rcepa rašė:Iš tiesų kai kurie galvutės varžtai ir smeigės buvo silpnai įveržtos.Gaila, kad neturiu po ranka dinamometririo rakto, bet ir be jo aišku, kad beda įveržime, savo darbo tarpinėje.
Ryt-poryt atkeliaus originali galvutės tarpinė .Per tą laiką teks sutvarkyti visus skysčio prasisunkimus bei įtartinai kapsinčią vandens pompą, perrinkti karbiuratorių.
Jeigu ne paslaptis, tai kur užsakėte tarpinę? Nes mano kolegai atsitiko lygiai tokia pati bėda ir dabar ieškau jo 1952 Jeep M38 galvutės tarpinės. Tik va variklio kubatūra neatitinka katalogo. Pasak mano kolegos, jo Jeep variklis 2,4 L (taip parašyta tech. pase), o kataloguose 1952 m. modeliuose nurodoma 2,2 L
O gal tai reikėtų suprasti, kad variklis yra 2,2 , galvutės modifikacija yra "L 4" tipo, nes yra ir "F4" tipo (skiriasi žvakių pasvirimo kampas)?
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

egidas rašė:
rcepa rašė:Iš tiesų kai kurie galvutės varžtai ir smeigės buvo silpnai įveržtos.Gaila, kad neturiu po ranka dinamometririo rakto, bet ir be jo aišku, kad beda įveržime, savo darbo tarpinėje.
Ryt-poryt atkeliaus originali galvutės tarpinė .Per tą laiką teks sutvarkyti visus skysčio prasisunkimus bei įtartinai kapsinčią vandens pompą, perrinkti karbiuratorių.
Jeigu ne paslaptis, tai kur užsakėte tarpinę? Nes mano kolegai atsitiko lygiai tokia pati bėda ir dabar ieškau jo 1952 Jeep M38 galvutės tarpinės. Tik va variklio kubatūra neatitinka katalogo. Pasak mano kolegos, jo Jeep variklis 2,4 L (taip parašyta tech. pase), o kataloguose 1952 m. modeliuose nurodoma 2,2 L
O gal tai reikėtų suprasti, kad variklis yra 2,2 , galvutės modifikacija yra "L 4" tipo, nes yra ir "F4" tipo (skiriasi žvakių pasvirimo kampas)?
Ten, kur uzsakineju - specializuota prekyba Willys MB ir Ford GPW dalimis.M38 daliu prekybininku kontaktus surasiu veliau ir atsiusiu i pm.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Ko nepadarai laiku - tai tenka vis tiek atlikti.
Taigi. Restauruoju vandens pompą, kuriai teks išpresuoti ašį. Gal kas gali padėti Vilniuje (kas savo garaže turi hidraulini presą) jį paskolindamas minėtai operacijai atlikti? Reikia, kad tilptų detalė 10x26cm.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

...ir pritrūko laiko suveržti, patikrinti...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Išardžiau vandens pompą ir apsidžiaugiau: liaudies meistrų rankos jos nepasiekė...Viskas - išskyrus vieną kryžioką - savo vietoje.Dabar apmąstymai ką toliau daryti:
1.tekinti velenėlį ar ne?Yra pora rūdžių židinių, o ten turetų būti uždėtas riebokšlis.Tiesa, nežinia koks jis bus-jei toks kaip originalus -gal nereikės.
2.šlifuoti seną prispaudžiamąjį kryžio formos tarpiklį-būtina gaminti naują, nes centrinė skylė ovalo f. ir išgraužti kraštai.Iš ko tekinti: bronzos ar trint.atsp. plastiko?
3.virinti vidinę sparnuotę-ketus-ar ar nesukti galvos dėl tokio trūkio? Jei virinti, teks ir balansuoti...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
rcepa
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1968
Užsiregistravo: 22 Bal 2004, 17:20
Miestas: Vilnius

Standartinė rcepa »

Sparnuotės trūkis iš kitos pusės...ir liaudies meistrų tarybinio guolio pritaikymas.
Žinoma, tai ne iš neturėjimo ką veikti, o tik iš noro važiuoti....
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.