Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Nuo zilo kompresoriaus iki rimto projekto...

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Laimius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 808
Užsiregistravo: 08 Gru 2009, 10:25
Miestas: Marijampole

Standartinė Laimius »

Pradesim daryt kompresorius is auto varikliu ,tai prakeiks mus visos Lietuvos kompresoriu rinka :lol: kas pas juos pirks po 6000lt ir daugiau kompresorius normalius , kaip pas kozna garaze stoves tikrai neblogesnis kompresorius savos gamybos :wink: :D
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

spoileriz rašė:Mačiau sistemėlę, bet nelabai supratau, būna kažkaip vienas mažiukas stūmuokliukas, kiti didelis, ir pirma oras patenka į tą mažiuką, tada į didžiuosius, taip veikia oru varomas variklis, jeigu tą turėjai galvoje. Veikimas panašus į paprasto variklio. Pirma oras patenka į mažajį stūmuokliuką, jis suspaudžia orą, tada kitu taktu pereina į didįjį ir spaudžia stūmuoklį. Taip pat stovi vožtuvai.
Čia gal ne apie oru veikiantį variklį, nes jo ir nereikia užkurti. Gal apie principą naudojamą labai dideliuose (pvz laivų) dyzeliniuoe varikliuose tam, kad nereiktų milžiniško starterio. Tiesiog oras tiekiamas reikiama tvarka į cilindrus taip pradedant sukti motorą. Bet tam regis būna tiesiog atskiri vožtuvai...

Beje "jake brake" stabdžiai (buvo populiaru senų amerikietiškų vilikų dyzeliuose, dabar dėl triukšmo nelabai benaudojami) motorą tarsi laikinai paverčia kompresoriumi t.y. oras suslegiamas ir pasiekus viršutinį mirties tašką iškart išleidžiamas lauk (dėl to girdimas specifinis kalenimo garsas).
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

rudys rašė:taip taip apie tapati tik jeigu galima placiau ,kiek žinau ir kitoje tehnikoje šis būdas užkurimo buvo naudojamas,pvz.tankuose :?:
Smulkiai nežinau. Tiek, kad vienas iš būdų tiesiogiai kaip minėjau, o kitas su pneumatiniu starteriu (nes lengvesnis ir patikimesnis nei elektrinis) tas ir aviacijoj naudojama. Kad ir kokiam an-2 pneumatinis-inercinis starteris naudojamas, vistik motoras irgi nelabai menkas, beveik 30l darbinis tūris. Sunkiojoj karinėj technikoj irgi turbūt kažkas panašaus naudojam. Ten berods aukšto slėgio kompresoriai būdavo 150 atmosferų ar net daugiau (iki 500?)
Vartotojo avataras
Laimius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 808
Užsiregistravo: 08 Gru 2009, 10:25
Miestas: Marijampole

Standartinė Laimius »

tanku kompresoriai ittin galingi daugiapakopiai ,paspaudzia kaip jau minejo kolegos tikrai daug :roll: ymetu aparato padaryto nardymo balionams pildyti ,stai foto tokio agregato su tanko kompresoriais
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

Laimius rašė:tanku kompresoriai ittin galingi daugiapakopiai ,paspaudzia kaip jau minejo kolegos tikrai daug :roll: ymetu aparato padaryto nardymo balionams pildyti ,stai foto tokio agregato su tanko kompresoriais
Ne viskas kas tanko turi būti itin galinga. Berods tai įvairioje technikoje, taip pat ir aviacijoje naudotas AK-150 kompresorius. nuoroda>>
Tokie slėgiai skamba įspūdingai, bet kam reikia garaže 150 atmosferų (per pusvalandį) kai viskas veikia iki 8 - 10 bar? Kas iš to slėgio (kokio resiverio reiks ir t.t.). Čia esmė, kad lektuve ar kažkokioj karinėj technikoj nėra vietos dideliam resiveriui, o ir oro poreikio nėra tokio didelio. Šitas duoda tik 40l/min (kai zil`o virš 200).
Vartotojo avataras
Laimius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 808
Užsiregistravo: 08 Gru 2009, 10:25
Miestas: Marijampole

Standartinė Laimius »

Matai siti kompresoriai ir neskirti spausti ant dideliu resiveriu ,nes jie spaudzia y nedidely tury bet daug atmosferu ,todel liaudis ir susikonstravo nardymo balionams pildyti aparata is siu kompresoriu ,nes balionas mazas o paspausti reikia daug atmosferu . Tiesiog ydejau seip foto pasiziureti kaip tie kompresoriai vizualiai atrodo ,nes nevisi gal yra mate.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
zazrali
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 568
Užsiregistravo: 04 Sau 2009, 20:54
Miestas: Vilnius

Standartinė zazrali »

imantas rašė:Ko jus taip bijot tų variklių didesnio litražo :?: :roll: 1.0, 1.2 variklis :lol: imkit geriau 1.8 ar 2.0, ~3-4 kub/min pagamins ir visi laimingi busit ir detalių rasit 88888) nereik tu 3000aps\min varikliui. Kiek tokiu kompresorių yra su tokiom apsukom dirbančių ? Variklis čia juk, palyginkit vožtuvai kokio diametro mašininiai ir paprasto kompresoriaus (+ 4 jie, prie) 1000aps\min pripumpuotu tiek to oro, kad nežinotumėt kur dėti jį :lol:
Kažkokiam forume skaičiau kaip žmogus nori iš turimo 7ltr variklio pasidaryti kompresorių :shock: :shock: :shock:
manau galima imti ir didelio litrazo opo to suzaist su skriemuliais,galima gi sukt ir mazesnem apsukom
Vartotojo avataras
mindeeee
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 147
Užsiregistravo: 31 Kov 2009, 20:37
Miestas: Utena->Vilnius

Standartinė mindeeee »

Imkim dviejų litrų variklį,sakykim išmetat paskirstymo velenėlį ir paliekat dvitaktį. Sakykim du stumokliai yra bendram aukštyje ir kiti du yra bendrame aukštyje, tai vieno apsukimo metu variklis pagamins du litrus oro,neklystu(vistiek,kiekvienas stumoklis padarys pilną darbo ciklą)? Tai tada sakykim turim variklį,kurio sukimasis 3000,tai padauginam iš dviejų litrų ir turim 600kubų oro per minute, teisingai samprotauju? O jei paliekant keturtaktį,tai tada reikia dalint iš keturių,juk oro paėmimas,suspaudimas,o ir išmetimas vistiek įtaką turės? Bet gaunasi oro kiekis tikrai labai mažas.
Vartotojo avataras
imantas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 16 Spa 2009, 02:06

Standartinė imantas »

mindeeee rašė:Imkim dviejų litrų variklį,sakykim išmetat paskirstymo velenėlį ir paliekat dvitaktį. Sakykim du stumokliai yra bendram aukštyje ir kiti du yra bendrame aukštyje, tai vieno apsukimo metu variklis pagamins du litrus oro,neklystu(vistiek,kiekvienas stumoklis padarys pilną darbo ciklą)? Tai tada sakykim turim variklį,kurio sukimasis 3000,tai padauginam iš dviejų litrų ir turim 600kubų oro per minute, teisingai samprotauju? O jei paliekant keturtaktį,tai tada reikia dalint iš keturių,juk oro paėmimas,suspaudimas,o ir išmetimas vistiek įtaką turės? Bet gaunasi oro kiekis tikrai labai mažas.
Pagal jūsų formulę ( teoriją ) gaunasi taip :

3000aps/min * 2ltr/aps = 6000ltr\min = 6 m3\min

Nuo tiek oro resiveris (200ltr)susprogs, nespėjus varikliui sustot dirbt. :lol:

Kaip bebūtų, nėra dabar prasmės skaičiuoti kas, ko ir kiek pagamins, neturint konkrečiu variklio parametrų. Gal variklis duos 6ltr\aps o gal 1ltr\aps ir t.t.
Aš nežinau tos teorijos, bet kaip kolega minėjo, jog 2ltr variklis duos 2ltr\aps oro ? vadinasi 3ltr variklis gali duoti 3ltr\aps ? Kiek čia tos teisybės ?
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

mindeeee rašė:Imkim dviejų litrų variklį,sakykim išmetat paskirstymo velenėlį ir paliekat dvitaktį. Sakykim du stumokliai yra bendram aukštyje ir kiti du yra bendrame aukštyje, tai vieno apsukimo metu variklis pagamins du litrus oro,neklystu(vistiek,kiekvienas stumoklis padarys pilną darbo ciklą)? Tai tada sakykim turim variklį,kurio sukimasis 3000,tai padauginam iš dviejų litrų ir turim 600kubų oro per minute, teisingai samprotauju? O jei paliekant keturtaktį,tai tada reikia dalint iš keturių,juk oro paėmimas,suspaudimas,o ir išmetimas vistiek įtaką turės? Bet gaunasi oro kiekis tikrai labai mažas.
Jau rašiau, bet dar kart parašysiu , turėkit omenyje, kad oras suslegiamas. Jo tūris mažėja! Įsiurbs gal ir tuos kelis litrus, bet suspausto bus mažiau.
Be viso to blogai skaičiuoji, kubinis metras ne 10litrų.
4 taktyje būtų absoliučiai beprasmiškas oro "minkymas" ir energijos švaistymas, juk čia reikia tik įsiurbti ir suslėgti.