

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Čia gal ne apie oru veikiantį variklį, nes jo ir nereikia užkurti. Gal apie principą naudojamą labai dideliuose (pvz laivų) dyzeliniuoe varikliuose tam, kad nereiktų milžiniško starterio. Tiesiog oras tiekiamas reikiama tvarka į cilindrus taip pradedant sukti motorą. Bet tam regis būna tiesiog atskiri vožtuvai...spoileriz rašė:Mačiau sistemėlę, bet nelabai supratau, būna kažkaip vienas mažiukas stūmuokliukas, kiti didelis, ir pirma oras patenka į tą mažiuką, tada į didžiuosius, taip veikia oru varomas variklis, jeigu tą turėjai galvoje. Veikimas panašus į paprasto variklio. Pirma oras patenka į mažajį stūmuokliuką, jis suspaudžia orą, tada kitu taktu pereina į didįjį ir spaudžia stūmuoklį. Taip pat stovi vožtuvai.
Smulkiai nežinau. Tiek, kad vienas iš būdų tiesiogiai kaip minėjau, o kitas su pneumatiniu starteriu (nes lengvesnis ir patikimesnis nei elektrinis) tas ir aviacijoj naudojama. Kad ir kokiam an-2 pneumatinis-inercinis starteris naudojamas, vistik motoras irgi nelabai menkas, beveik 30l darbinis tūris. Sunkiojoj karinėj technikoj irgi turbūt kažkas panašaus naudojam. Ten berods aukšto slėgio kompresoriai būdavo 150 atmosferų ar net daugiau (iki 500?)rudys rašė:taip taip apie tapati tik jeigu galima placiau ,kiek žinau ir kitoje tehnikoje šis būdas užkurimo buvo naudojamas,pvz.tankuose
Ne viskas kas tanko turi būti itin galinga. Berods tai įvairioje technikoje, taip pat ir aviacijoje naudotas AK-150 kompresorius. nuoroda>>Laimius rašė:tanku kompresoriai ittin galingi daugiapakopiai ,paspaudzia kaip jau minejo kolegos tikrai daugymetu aparato padaryto nardymo balionams pildyti ,stai foto tokio agregato su tanko kompresoriais
manau galima imti ir didelio litrazo opo to suzaist su skriemuliais,galima gi sukt ir mazesnem apsukomimantas rašė:Ko jus taip bijot tų variklių didesnio litražo![]()
1.0, 1.2 variklis
imkit geriau 1.8 ar 2.0, ~3-4 kub/min pagamins ir visi laimingi busit ir detalių rasit
nereik tu 3000aps\min varikliui. Kiek tokiu kompresorių yra su tokiom apsukom dirbančių ? Variklis čia juk, palyginkit vožtuvai kokio diametro mašininiai ir paprasto kompresoriaus (+ 4 jie, prie) 1000aps\min pripumpuotu tiek to oro, kad nežinotumėt kur dėti jį
![]()
Kažkokiam forume skaičiau kaip žmogus nori iš turimo 7ltr variklio pasidaryti kompresorių![]()
![]()
Pagal jūsų formulę ( teoriją ) gaunasi taip :mindeeee rašė:Imkim dviejų litrų variklį,sakykim išmetat paskirstymo velenėlį ir paliekat dvitaktį. Sakykim du stumokliai yra bendram aukštyje ir kiti du yra bendrame aukštyje, tai vieno apsukimo metu variklis pagamins du litrus oro,neklystu(vistiek,kiekvienas stumoklis padarys pilną darbo ciklą)? Tai tada sakykim turim variklį,kurio sukimasis 3000,tai padauginam iš dviejų litrų ir turim 600kubų oro per minute, teisingai samprotauju? O jei paliekant keturtaktį,tai tada reikia dalint iš keturių,juk oro paėmimas,suspaudimas,o ir išmetimas vistiek įtaką turės? Bet gaunasi oro kiekis tikrai labai mažas.
Jau rašiau, bet dar kart parašysiu , turėkit omenyje, kad oras suslegiamas. Jo tūris mažėja! Įsiurbs gal ir tuos kelis litrus, bet suspausto bus mažiau.mindeeee rašė:Imkim dviejų litrų variklį,sakykim išmetat paskirstymo velenėlį ir paliekat dvitaktį. Sakykim du stumokliai yra bendram aukštyje ir kiti du yra bendrame aukštyje, tai vieno apsukimo metu variklis pagamins du litrus oro,neklystu(vistiek,kiekvienas stumoklis padarys pilną darbo ciklą)? Tai tada sakykim turim variklį,kurio sukimasis 3000,tai padauginam iš dviejų litrų ir turim 600kubų oro per minute, teisingai samprotauju? O jei paliekant keturtaktį,tai tada reikia dalint iš keturių,juk oro paėmimas,suspaudimas,o ir išmetimas vistiek įtaką turės? Bet gaunasi oro kiekis tikrai labai mažas.