kaip pavizdi galiu pateikt pvz. 9 ziguliukas (devinke) idejus visus priedus kolektoriai, duslintuvai,karbas,veleneliai ir tt viso kompplekto kaina apie 4000lt standartini varikli 1,5 sukelia iki 150arkliu
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
gaz 24
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
-
sword
- Forumietis

- Pranešimai: 108
- Užsiregistravo: 27 Bir 2007, 23:40
- Miestas: Panevezys
-
Guolis
- Forumietis

- Pranešimai: 440
- Užsiregistravo: 18 Bir 2009, 18:12
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
To sword: ar galima, nuorodą kokią pateikti ? Nelabai norisi tiketi, kad nedėdami turbinos, o tik su kolektoriais ir velenėliais iš 1.5 l išspaudė tokią galią (kiek lengviau tikėtina jei variklis dohc). O štai dėdamas turbiną + visus kitus modus į 4000 sutilpti nelabai galėsi. Beje, del variklio, tai kiek stipresni tik naujos kartos rusų ladų varikliai 8v - 78 ag ir 16v - 91 ag. Senesnės konstrukcijos 1,5 ladų 2109 varikliai turėjo 76 ag. Taigi galia auga dvigubai, ir iš karto klausimas ar tikrai nereikia keisti variklio vidurių ? (švaistikliai, stumokliai, velenas). O tada ką rusų tiuningistai mano apie volgų variklius ? (nes čia kaip ir aktualiau šiuo momentu)
" Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“
-
fanatikas006
- Forumietis

- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 19:26
- Miestas: Kaunas
...
Daug minčių, tad pabandysiu nepasimest:
1. Kad ir iš senesnio 1,6 lados varikliuko galima ohoho ką padaryt. Pradedant kitu karbiuratoriumi ir 1,7 variklio cilindrų gilzėmis ir paskirstymo velenėlio tobulinimu ir pritaikymu kitokiam važiavimui. Jei nematėt koks žvėrelis gaunasi, tai ir neturit motyvacijos net galvoti apie tai.
nebūtinos net turbinos, važiuoja ir taip tas variklis, o ir išlengvint yra vietų tinkamų
2. "kibiras su rankena" tai kam tada daryt kibirą su vokiška rankena?? šiaip jei rankos teisingos ir auga iš ten, kur turi augti, tai ir iš volgos variklio galima išspausti šį tą. Tiesiog padaryt minimalius perdarymus ir žiūrėt ar jie juda teisinga kryptimi, o gal suprasi jog volga nėra ta mašina, kurioje gerai jautiesi 150 važiuodamas ar pradingdamas dūmų debesyje.
3. nesvarbu tai volgos, žigulio ar zaz variklis, jei į jį kišit brangias detales ir jei patys nieko nedarysit o viskus darbus atlikinės kiti tai niekada nebus pigus malonumas. Nors yra dar likę žmonių, kurie tarybiniais laikais tikrai neturėdami turbinų ir kitokių dabar naudojamų daiktų ruošė mašinas raliui ir važiavo vargo nematydami.
4. Volgą, asmeniškai aš tikriausiai geriau daryčiau ekonomišką mašiną, su kuria malonu važiuoti būtų, o tokiom "nesąmonėm" su kito variklio dėjimu ar gimtojo gaivinimu rinkčiausi žigulius. lengvesnis, turint noro galima įdėt kad ir nivos naujasnės variklį ir jį turbuot ir t.t
1. Kad ir iš senesnio 1,6 lados varikliuko galima ohoho ką padaryt. Pradedant kitu karbiuratoriumi ir 1,7 variklio cilindrų gilzėmis ir paskirstymo velenėlio tobulinimu ir pritaikymu kitokiam važiavimui. Jei nematėt koks žvėrelis gaunasi, tai ir neturit motyvacijos net galvoti apie tai.
2. "kibiras su rankena" tai kam tada daryt kibirą su vokiška rankena?? šiaip jei rankos teisingos ir auga iš ten, kur turi augti, tai ir iš volgos variklio galima išspausti šį tą. Tiesiog padaryt minimalius perdarymus ir žiūrėt ar jie juda teisinga kryptimi, o gal suprasi jog volga nėra ta mašina, kurioje gerai jautiesi 150 važiuodamas ar pradingdamas dūmų debesyje.
3. nesvarbu tai volgos, žigulio ar zaz variklis, jei į jį kišit brangias detales ir jei patys nieko nedarysit o viskus darbus atlikinės kiti tai niekada nebus pigus malonumas. Nors yra dar likę žmonių, kurie tarybiniais laikais tikrai neturėdami turbinų ir kitokių dabar naudojamų daiktų ruošė mašinas raliui ir važiavo vargo nematydami.
4. Volgą, asmeniškai aš tikriausiai geriau daryčiau ekonomišką mašiną, su kuria malonu važiuoti būtų, o tokiom "nesąmonėm" su kito variklio dėjimu ar gimtojo gaivinimu rinkčiausi žigulius. lengvesnis, turint noro galima įdėt kad ir nivos naujasnės variklį ir jį turbuot ir t.t
Čia ir yra mano parašas...
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
Tai palaukit, apie ką kalba ? Esu girdėję apie volgos gilzes moskviciaus variklyje - tai ohoho ką padaryti eina
. Dabar sekantys klausimai:
1. Kokia po tokių perdarymų kubatūra ? (smagiai skamba ką padariau iš 1.5 l variklio, tai sakykit tiesiai variklis jau 2,0 l )
2. O koks vaidmuo naujo karbiuratoriaus ? (ar tik ne didesniam litražui užmaitint ?)
3. Ką variklyje reikia lengvinti augant galiai ? (Kaip tik reikia ieškoti tvirtesnio veleno, švaistiklių, o tai jau nemaži pingai)
4. O kam keičia velenėlius ? (ar tik ne tam kad vožtuvai ilgiau atidaryti būtų, nes padidėjus kubaturai prie aukštesnių sūkių varikliui per sunku "įkvėpti".)
Tai dabar apie kokia kubatūrą kalbame ? (ar ne tolokai nukeliavome nuo 1,5 l, net su pacio pavyzdžiu galiu užduoti tą patį klausimą ar mes kalbam vis dar apie 1,5 l variklį ?)
Norint likti prie tų pačių 1,5 l ir turėti 150 ag - iš esmės galima tik su turbinos pagalba, ir vėl gryžtam prie to pačio ( šio reikalo didelė kaina)
Apskritai reziume: norint iš rusiškos technikos padaryti šį bei tą, ekonomiškai naudingiausia ieškoti donoro iš vakarų ir permesti jo agregatus (pigesni ir patikimesni) sutaupysit laiko, nervų ir pinigų. Atvažinėjau su rusiška technika pakankamai laiko ir manau galiu teigti, kad jos agregatai lyginant su tų pačių metu vakarų produktais laiko žymiai prasčiau, tik del elektronikos nebuvimo lengviau diagnozuoti gedimus (tą su nostalgija ir prisimena daugelis pagyvenusių žmonių krapstydami galvas prie atidaryto šiandieninių auto kapotų)
1. Kokia po tokių perdarymų kubatūra ? (smagiai skamba ką padariau iš 1.5 l variklio, tai sakykit tiesiai variklis jau 2,0 l )
2. O koks vaidmuo naujo karbiuratoriaus ? (ar tik ne didesniam litražui užmaitint ?)
3. Ką variklyje reikia lengvinti augant galiai ? (Kaip tik reikia ieškoti tvirtesnio veleno, švaistiklių, o tai jau nemaži pingai)
4. O kam keičia velenėlius ? (ar tik ne tam kad vožtuvai ilgiau atidaryti būtų, nes padidėjus kubaturai prie aukštesnių sūkių varikliui per sunku "įkvėpti".)
Tai dabar apie kokia kubatūrą kalbame ? (ar ne tolokai nukeliavome nuo 1,5 l, net su pacio pavyzdžiu galiu užduoti tą patį klausimą ar mes kalbam vis dar apie 1,5 l variklį ?)
Norint likti prie tų pačių 1,5 l ir turėti 150 ag - iš esmės galima tik su turbinos pagalba, ir vėl gryžtam prie to pačio ( šio reikalo didelė kaina)
Apskritai reziume: norint iš rusiškos technikos padaryti šį bei tą, ekonomiškai naudingiausia ieškoti donoro iš vakarų ir permesti jo agregatus (pigesni ir patikimesni) sutaupysit laiko, nervų ir pinigų. Atvažinėjau su rusiška technika pakankamai laiko ir manau galiu teigti, kad jos agregatai lyginant su tų pačių metu vakarų produktais laiko žymiai prasčiau, tik del elektronikos nebuvimo lengviau diagnozuoti gedimus (tą su nostalgija ir prisimena daugelis pagyvenusių žmonių krapstydami galvas prie atidaryto šiandieninių auto kapotų)
" Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“
-
fanatikas006
- Forumietis

- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 19:26
- Miestas: Kaunas
....
Karbiuratorius daug duoda. Žiguliukui uždėk Weber'į ir pamatysim kaip jis važiuos. Juk nesikeis kubatūra, o važiavimas tikrai pasikeis. UAZ'ui deda audi 1800cm3, žiguliuko 6 dar berods. čia kad aštriau važiuotų ir kuro sąnaudos kiek sumažėtų ramiai važiuojant
Velenėlis pakeitus varikliui leidžia dirbti daug didesnėmis apsukomis ir suktis lengviau
nežinau, kas kažką darė, tas nesiskundė, kaip tik, sako, jog galėjo dar mažint resursą, o didint galią 
Velenėlis pakeitus varikliui leidžia dirbti daug didesnėmis apsukomis ir suktis lengviau
Čia ir yra mano parašas...
-
suinteresuotas
- Forumietis

- Pranešimai: 209
- Užsiregistravo: 10 Kov 2008, 13:39
- Miestas: rajonas
Jei varikliui ką nors daryti, tai negalima pajudinti vieno dalyko ir laimėjus kelis arklius pavažinėti kokį pusmetį ir vėl krapštytis del kitų kelių arklių. Rimtai gyvinant variklį yra bent du keliai:
1. didini suspaudimo laipsnį (droži galvą arba bloką, po to reiks ir aukštesnio oktaninio skaičiaus benzino) dedi ilgesnių fazių velenėlius, našesnį karbiuratorių, dirbi su įsiurbimo/ išmetimo kolektoriais ir pan (rezultatas kokie + 20/30 ag jei pasiseks).
2. Mažini suspaudimo laipsnį, dedi turbiną, kūlerį(galios pritrūksta, nes negali gerai užpūsti, nes nelaiko standartiniai viduriai ) tada prasideda kaltiniu vidurių paieskos, tada reikia laidesnių purkštukų, programuojamo kompo. Tada pradeda nebelaikyti kiti agregatai ir tt ir tp. O dar amžinas klausimas: kaip atiduoti kuo daugiau galios į ratus - kad važiuotų, o ne rūktų.
P.S. Tai tik teoriniai pamąstymai, bet egzistuoja daugybė smulkmenų kurios ir "numauna kelnes" nes pvz. techniskai užkabinti turbiną labai nesudėtinga, kur kas sudėtingiau viska suvesti, kad veiktų.
P.P.S. karbiuratorius, kad ir daug duoda, bet jis vakarykštė diena, jei žaist tai tik su įpurškimu.
P.P.P.S. Todėl vėl gryžtu prie to pačio: pigiausi arkliai tai surastas donoras ir persodinti jo agregatai, kurie beje praėję ir gamintojo išbandymus.
Ir visai baigiant: mano nuomone tam kas važineja gatvėmis iki 200 ag per akis, didesnių arklių jau reikia sportui. Mano kasdieninis auto turi 150 ag ir tikrai jų visų nepanaudoju
1. didini suspaudimo laipsnį (droži galvą arba bloką, po to reiks ir aukštesnio oktaninio skaičiaus benzino) dedi ilgesnių fazių velenėlius, našesnį karbiuratorių, dirbi su įsiurbimo/ išmetimo kolektoriais ir pan (rezultatas kokie + 20/30 ag jei pasiseks).
2. Mažini suspaudimo laipsnį, dedi turbiną, kūlerį(galios pritrūksta, nes negali gerai užpūsti, nes nelaiko standartiniai viduriai ) tada prasideda kaltiniu vidurių paieskos, tada reikia laidesnių purkštukų, programuojamo kompo. Tada pradeda nebelaikyti kiti agregatai ir tt ir tp. O dar amžinas klausimas: kaip atiduoti kuo daugiau galios į ratus - kad važiuotų, o ne rūktų.
P.S. Tai tik teoriniai pamąstymai, bet egzistuoja daugybė smulkmenų kurios ir "numauna kelnes" nes pvz. techniskai užkabinti turbiną labai nesudėtinga, kur kas sudėtingiau viska suvesti, kad veiktų.
P.P.S. karbiuratorius, kad ir daug duoda, bet jis vakarykštė diena, jei žaist tai tik su įpurškimu.
P.P.P.S. Todėl vėl gryžtu prie to pačio: pigiausi arkliai tai surastas donoras ir persodinti jo agregatai, kurie beje praėję ir gamintojo išbandymus.
Ir visai baigiant: mano nuomone tam kas važineja gatvėmis iki 200 ag per akis, didesnių arklių jau reikia sportui. Mano kasdieninis auto turi 150 ag ir tikrai jų visų nepanaudoju
" Dar nėra taip buvę, kad kaip nors nebūtų“
-
fanatikas006
- Forumietis

- Pranešimai: 26
- Užsiregistravo: 05 Geg 2010, 19:26
- Miestas: Kaunas
...
Tada vienareikšmiškai : dedi iš Mitsubishi Pajero V6 3,0 variklį su visa dėže ir razdatke. šitas variklis ir taip jau pakankamai piktas, o dar ir turbininis ėjo pagal katalogą, tad galima būtų ir turbuot. šiaip tai tada turėsi visais ratais varomą galingu varikliu volgą
Daryk ką nori, bet tokie dalykai pigiai nesidaro, darosi tik brangiai arba labai brangiai
o gatvėmis tai 150 ag yra per akis, gal net per daug.
Variklis su turbinom ir pan žaisliukais turi, net ne turi o privalo būti gerai sustyguotas, nes kitu atvėju gausis didelė ir brangi bet gerai nevažiuojanti mašina.
Daryk ką nori, bet tokie dalykai pigiai nesidaro, darosi tik brangiai arba labai brangiai
o gatvėmis tai 150 ag yra per akis, gal net per daug.
Variklis su turbinom ir pan žaisliukais turi, net ne turi o privalo būti gerai sustyguotas, nes kitu atvėju gausis didelė ir brangi bet gerai nevažiuojanti mašina.
Čia ir yra mano parašas...
-
npn
- Forumietis

- Pranešimai: 544
- Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
- Miestas: Kaunas
Užtenka/neužtenka čia subjektyvu. Kartais neužtenka vien dėl paties fakto. Jei turi galingą automobilį tai anaiptol nereiškia, kad jis turi būti naudojamas sportui ar kad turi būtinai išnaudoti galią kiekvienai progai pasitaikius, ką dažnai daro visokie mažalitražiai. Pavyzdžiui gal tai kaiptik į akis perdaug nekrentantis sedanas, su kuriuo net gėda būtų "sportuoti" ir tas didžiulis galios rezervas vien dėl šventos ramybės.suinteresuotas rašė: Ir visai baigiant: mano nuomone tam kas važineja gatvėmis iki 200 ag per akis, didesnių arklių jau reikia sportui. Mano kasdieninis auto turi 150 ag ir tikrai jų visų nepanaudoju
-
Dodis
- Forumietis

- Pranešimai: 80
- Užsiregistravo: 08 Bal 2005, 22:26
- Miestas: Vilnius
npn rašė:Užtenka/neužtenka čia subjektyvu. Kartais neužtenka vien dėl paties fakto. Jei turi galingą automobilį tai anaiptol nereiškia, kad jis turi būti naudojamas sportui ar kad turi būtinai išnaudoti galią kiekvienai progai pasitaikius, ką dažnai daro visokie mažalitražiai. Pavyzdžiui gal tai kaiptik į akis perdaug nekrentantis sedanas, su kuriuo net gėda būtų "sportuoti" ir tas didžiulis galios rezervas vien dėl šventos ramybės.suinteresuotas rašė: Ir visai baigiant: mano nuomone tam kas važineja gatvėmis iki 200 ag per akis, didesnių arklių jau reikia sportui. Mano kasdieninis auto turi 150 ag ir tikrai jų visų nepanaudoju
Visiškai sutinku su npn. Pats kasdien važineju su niekuo neišsiskirianciu netiuninguotu, gamykliniu sedanu, biturbininiu, visais vedamais, 187kw, ir tikrai ne tam, kad sportuot ir golfus išdūrinėt. Kaip npn rašė - dėl šventos ramybės. Galų gale nes man taip patinka ir tiek, mielas širdžiai variklio riaumojimas ir žinojimas, kad jis tikras, o ne pasiektas visokių tiurlinginių nesamonių pagalba.
DK