Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Neįprastos konstrukcijos varikliai
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumo rėmėjas
- Pranešimai: 1145
- Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
- Miestas: Kaunas
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Va sąrašėlis iš Vikipedijos, kur buvo naudojami priešpriešinių stūmoklių varikliai (Jumo 205 ir panašūs):
Other notable opposed-piston engines
* Junkers Jumo 205.
* Commer TS3 "The Commer Knocker" commercial vehicle engine.
* Leyland L60 tank engine, used in the Chieftain tank.Similar in layout to the Junkers Jumo 205 and Napier Culverin.
* Rolls-Royce K60 engine, smaller and improved version of the L60 used in the FV430 series armoured fighting vehicles and swedish tank Strv 103.
* Napier Deltic.
* Soviet engine 5TDF used on tank T-64.
* Soviet engine 6TD used on tanks T-80UD, T-84 and Al-Khalid.
Other notable opposed-piston engines
* Junkers Jumo 205.
* Commer TS3 "The Commer Knocker" commercial vehicle engine.
* Leyland L60 tank engine, used in the Chieftain tank.Similar in layout to the Junkers Jumo 205 and Napier Culverin.
* Rolls-Royce K60 engine, smaller and improved version of the L60 used in the FV430 series armoured fighting vehicles and swedish tank Strv 103.
* Napier Deltic.
* Soviet engine 5TDF used on tank T-64.
* Soviet engine 6TD used on tanks T-80UD, T-84 and Al-Khalid.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
Tarybų Sąjungoje prišpriešinių cilindrų variklio tipas buvo pritaikytas TE2 ir 2TE3 šilumvežiuose.
...На каждой секции был установлен десятицилиндровый дизель 2Д100 с вертикальным расположением встречно движущихся поршней. Дизель имел два коленчатых вала: верхний и нижний, между собой валы были связаны вертикальной передачей. Отбор мощности осуществлялся от нижнего коленвала. Номинальная мощность дизеля составляла 2000 л.с. Прототипом дизеля 2Д100 служил дизель фирмы Фербенкс-Морзе типа 38D8⅛″....
Tokie gražuoliai kažkada važinėjo ir Lietuvos keliais (štai kelios nuotraukos ~1980m. Vilniaus depas). Gaila, kad jų iki šių dienų nei vieno neišliko... Tiesa, kartą viename iš Vilniaus depų teko matyti iš šio šilumvežio likučių padarytą sandėliuką ( jei pavyks surasti vėliau įdėsiu nuotrauką). Pridedu variklio maketą, kurį užfiksavau Latvijos geležinkelių muziejuje Rygoje.
...На каждой секции был установлен десятицилиндровый дизель 2Д100 с вертикальным расположением встречно движущихся поршней. Дизель имел два коленчатых вала: верхний и нижний, между собой валы были связаны вертикальной передачей. Отбор мощности осуществлялся от нижнего коленвала. Номинальная мощность дизеля составляла 2000 л.с. Прототипом дизеля 2Д100 служил дизель фирмы Фербенкс-Морзе типа 38D8⅛″....
Tokie gražuoliai kažkada važinėjo ir Lietuvos keliais (štai kelios nuotraukos ~1980m. Vilniaus depas). Gaila, kad jų iki šių dienų nei vieno neišliko... Tiesa, kartą viename iš Vilniaus depų teko matyti iš šio šilumvežio likučių padarytą sandėliuką ( jei pavyks surasti vėliau įdėsiu nuotrauką). Pridedu variklio maketą, kurį užfiksavau Latvijos geležinkelių muziejuje Rygoje.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.