Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Neįprastos konstrukcijos varikliai

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Taip pat žinoma, kad buvo kuriamas ir Jumo 224- analogiškos konstrukcijos, bet stambesnis. Šio variklio galia- 4000 AG, sūkiai- 3000 per min. Taip pat manoma, kad projektas buvo tęsiamas Sov. Sąjungoje.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
diesel
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 1145
Užsiregistravo: 03 Gru 2005, 10:38
Miestas: Kaunas

Standartinė diesel »

Sakyciau jau kosmosas, kur deti tokius variklius :roll: . Nors pasaulyje yra daug tokios technikos, kuri protu nesuvokiama. :shock:
Mob. 8 650 88 526
Kaunas
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Tai lėktuvų varikliai. Bet, kaip matėte, kai kurios versijos naudotos ir geležinkelyje. Taip pat vėliau buvo naudojama ir tankuose (Sov. Sąjungoje).
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8605
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Va sąrašėlis iš Vikipedijos, kur buvo naudojami priešpriešinių stūmoklių varikliai (Jumo 205 ir panašūs):

Other notable opposed-piston engines

* Junkers Jumo 205.
* Commer TS3 "The Commer Knocker" commercial vehicle engine.
* Leyland L60 tank engine, used in the Chieftain tank.Similar in layout to the Junkers Jumo 205 and Napier Culverin.
* Rolls-Royce K60 engine, smaller and improved version of the L60 used in the FV430 series armoured fighting vehicles and swedish tank Strv 103.
* Napier Deltic.
* Soviet engine 5TDF used on tank T-64.
* Soviet engine 6TD used on tanks T-80UD, T-84 and Al-Khalid.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Standartinė TVR »

Tarybų Sąjungoje prišpriešinių cilindrų variklio tipas buvo pritaikytas TE2 ir 2TE3 šilumvežiuose.

...На каждой секции был установлен десятицилиндровый дизель 2Д100 с вертикальным расположением встречно движущихся поршней. Дизель имел два коленчатых вала: верхний и нижний, между собой валы были связаны вертикальной передачей. Отбор мощности осуществлялся от нижнего коленвала. Номинальная мощность дизеля составляла 2000 л.с. Прототипом дизеля 2Д100 служил дизель фирмы Фербенкс-Морзе типа 38D8⅛″....

Tokie gražuoliai kažkada važinėjo ir Lietuvos keliais (štai kelios nuotraukos ~1980m. Vilniaus depas). Gaila, kad jų iki šių dienų nei vieno neišliko... Tiesa, kartą viename iš Vilniaus depų teko matyti iš šio šilumvežio likučių padarytą sandėliuką ( jei pavyks surasti vėliau įdėsiu nuotrauką). Pridedu variklio maketą, kurį užfiksavau Latvijos geležinkelių muziejuje Rygoje.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.