Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
IŽ 56 variklio remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 272
- Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
- Miestas: Kupiskis
-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Kam reikėtų įrodinėti savo tiesas?, juk žinome kokie riebokšliai, ar detalės turi būti pagal katalogą. Čia pasidaliname savo patirtimi, kaip galima būtų išeiti iš tam tikros padėties ir tiek. O teikti neišbandžius, kad Iž variklio iš generatoriaus pusės riebokšlis kitoks negali būti, kaip dvipusis, tai tik prielaida. Galima būtų pamanyti, kad visų kitų motociklų, kaip " Minsk, Voshod, Jawa ", bei kitų dvitakčių variklių riebokšliai dvipusiai.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1241
- Užsiregistravo: 20 Rgs 2008, 23:14
- Miestas: Panevėžys
Voshod'ui dvipusiszigmasmoto rašė:Kam reikėtų įrodinėti savo tiesas?, juk žinome kokie riebokšliai, ar detalės turi būti pagal katalogą. Čia pasidaliname savo patirtimi, kaip galima būtų išeiti iš tam tikros padėties ir tiek. O teikti neišbandžius, kad Iž variklio iš generatoriaus pusės riebokšlis kitoks negali būti, kaip dvipusis, tai tik prielaida. Galima būtų pamanyti, kad visų kitų motociklų, kaip " Minsk, Voshod, Jawa ", bei kitų dvitakčių variklių riebokšliai dvipusiai.


Reikia mėgti tai,ką darai,net ir grubiausias pakyla iki kurybos...
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
Motociklų emblemų gamyba ir kitos reklamos paslaugos 863584506
-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Iškilo dar vienas klausimas dėl sankabos vidinio būgno tvirtinimo. Jis užsimauna ant pirminio velenėlio išdrožų (šlicų). Pastarosios gana smulkios ir, kaip teko girdėti, yra gana silpna vieta. Bent kiek atsipalaidavus būgną laikančiai veržlei, būna nusklembtos. Kad veržlė neatsipalaiduotų, ją priveržus panašiose vietose paprastai naudojamos kontruojančios poveržlės. Deja, man ardant šį variklį, tokios ten neradau. Buvo tik poveržlė su dantukais (žr. antrąją nuotrauką). Klausimas- ar turi būti šioje vietoje kontruojanti poveržlė? Jei taip- kokia jos konstrukcija? Jei ne- kaip siūlytumėte užtikrinti šio sujungimo patikimumą?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 157
- Užsiregistravo: 04 Rgs 2009, 14:21
- Miestas: Klaipeda
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Taip, sriegis kairinis. Bet skaitant remonto rekomendacijas apie naujesnių modifikacijų IŽ variklių tvarkymą krenta į akis, kad nežiūrint kairinio sriegio naudojama dar ir kontruojanti poveržlė. Beje, naujesniuose IŽuose šios išdrožos, atrodo, yra daug stambesnės ir dėl to ne taip lengvai pažeidžiamos.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Atsiprašau, suklaidinau
.
Dar kartą peržiūrėjau aukščiau minėtas remonto rekomendacijas. Pasirodo, naudojama ne kontruojanti poveržlė, o tokia, kaip ir mano nuotraukoje. Vienintelė primygtinė rekomendacija- ši poveržlė vienkartinė- kiekvieną kartą reikia naudoti naują. Matyt, aštriais dantukais ji įsikabina į veržlę ir neleidžia pastarajai atsisukti. O pasukus atgal ardant- dantukai praranda aštrumą.
Va, pats ir atsakiau į savo klausimą.

Dar kartą peržiūrėjau aukščiau minėtas remonto rekomendacijas. Pasirodo, naudojama ne kontruojanti poveržlė, o tokia, kaip ir mano nuotraukoje. Vienintelė primygtinė rekomendacija- ši poveržlė vienkartinė- kiekvieną kartą reikia naudoti naują. Matyt, aštriais dantukais ji įsikabina į veržlę ir neleidžia pastarajai atsisukti. O pasukus atgal ardant- dantukai praranda aštrumą.
Va, pats ir atsakiau į savo klausimą.

Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Aukcionų arbitras
- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 1212
- Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
- Miestas: Vilnius