Turėjau aš tokią problemą, nes dantuota poveržlė neatliko savo funkcijos (atsilaisvindavo veržlė ), todėl gaminausi savo gamybos poveržlę iš skardos. Vidiniame būgne buvo įduba ( į gręžta skylutė ), todėl į ją įlenkiau poveržlę, o kitą galą poveržlės užlenkiau prie veržlės.Raimis rašė:Atsiprašau, suklaidinau.
Dar kartą peržiūrėjau aukščiau minėtas remonto rekomendacijas. Pasirodo, naudojama ne kontruojanti poveržlė, o tokia, kaip ir mano nuotraukoje. Vienintelė primygtinė rekomendacija- ši poveržlė vienkartinė- kiekvieną kartą reikia naudoti naują. Matyt, aštriais dantukais ji įsikabina į veržlę ir neleidžia pastarajai atsisukti. O pasukus atgal ardant- dantukai praranda aštrumą.
Va, pats ir atsakiau į savo klausimą.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
IŽ 56 variklio remontas
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Ta įduba buvo iš gamyklos ar savo darbo? Galvoju ir aš kažką panašaus padaryti.zigmasmoto rašė:Turėjau aš tokią problemą, nes dantuota poveržlė neatliko savo funkcijos (atsilaisvindavo veržlė ), todėl gaminausi savo gamybos poveržlę iš skardos. Vidiniame būgne buvo įduba ( į gręžta skylutė ), todėl į ją įlenkiau poveržlę, o kitą galą poveržlės užlenkiau prie veržlės.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Nuotraukoje pavaizdavau žaliu apvedimu į gręžtą įdubą, galima tiesiog pagamintą ar pritaikytą poveržlę įmušti į tą įdubą, kad neprasisuktų poveržlė, o užveržus veržlę, kraštą poveržlės užlenkti į veržlę, kad neprasisuktų veržlė.Raimis rašė:Zigmai, o įduba, kaip supratau- pačioje poveržlės (veržlės) prisiglaudimo plokštumoje?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 145
- Užsiregistravo: 07 Lap 2004, 20:46
- Miestas: Kedainiai- Hanau
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Padariau panašiu principu. Tik skylės negręžiau. Tiesiog prilenkiau į būgno atlajų tarpą. Atrodo, bus patikima. Ir užveržiau stipriai. Bet dabar vidinis būgnas išorinio atžvilgiu prasisuka labai sunkiai- rankomis (jei be jokio įranko) vos ne vos. Galvoju, kad gali nelabai kas būti su sankabos išmynimu- gal net su alyva nelabai prasidirbs. Suku galvą- ardyt ir dėt ploną plokštelinę poveržlę ar ne? Šiaip ten tokios nebuvo, kai iš pradžių ardžiau.


Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai.
!!!

-
- Forumietis
- Pranešimai: 603
- Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
- Miestas: Varėna
Blogai bus, jeigu vidinis būgnas sunkiai sukasi, reiškia prispaudžia jį prie išorinio būgno. Reikia taip padaryti, kad vidinis būgnas nesiliestų prie išorinio. Matyt išorinio būgno įvorė giliau įsileidžia, nes ji turi būti truputį iškilus, tada vidinis būgnas remiasi į ją ir nesiliečia prie išorinio būgno.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Problema išspręsta. Vidinio būgno vieta, kur remiasi įvorė turėjo šiokį tokį įdubimą ir todėl visa tolesnė periferija prisispausdavo prie išorinio būgno stebulės. Tą vietą truputį pratekinau (žr. nuotrauką) ir viskas kuo puikiausiai.
Dabar klausimas dėl sankabos- kiek įveržti spyruokles? Yra kokie nustatyti dydžiai, atstumai ar pan? Ar tiesiog užsidėti kitos pusės dangtelį ir „suorganizavus išmynimą“ reguliuoti?
Dabar klausimas dėl sankabos- kiek įveržti spyruokles? Yra kokie nustatyti dydžiai, atstumai ar pan? Ar tiesiog užsidėti kitos pusės dangtelį ir „suorganizavus išmynimą“ reguliuoti?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Forume rašome lietuviškai.
!!!
