Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

IŽ 56 variklio remontas

Čia diskutuojama apie viską kas susiję su senovinėmis transporto priemonėmis, išskyrus sritis kurios patenka į kitas forumo kategorijas.

Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai

Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
sth55
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1212
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
Miestas: Vilnius

Standartinė sth55 »

Raimis rašė:Problema išspręsta. Vidinio būgno vieta, kur remiasi įvorė turėjo šiokį tokį įdubimą ir todėl visa tolesnė periferija prisispausdavo prie išorinio būgno stebulės. Tą vietą truputį pratekinau (žr. nuotrauką) ir viskas kuo puikiausiai.
Dabar klausimas dėl sankabos- kiek įveržti spyruokles? Yra kokie nustatyti dydžiai, atstumai ar pan? Ar tiesiog užsidėti kitos pusės dangtelį ir „suorganizavus išmynimą“ reguliuoti?
Man tas pats klausimas įdomus nes sau ant 56 pilnai priveržiau varžtus viską sudėjau,kietumas buvo pagal knyga nureguliuotas,bet sankaba visiškai ne veda(iki tol idealiai vedė) tik kai maksimaliai suminkštinau sankabą pradėjo ant pusės gazo biskį važiuot motociklas,tai kaip suprantu reik tuos varžtus biškį atleist?
Paskutinį kartą redagavo sth55 02 Gru 2010, 19:43, redaguota 1 kartą(us).
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

sth55 rašė:Man tas pats klausimas ydomus nes sau ant 56 pilnai priverziau varztus viska sudejau kietumas buvo pagalknyga nureguliuotas bet sankaba visikai neveda(iki tol idealiai vede) tik kai max suminkstinu sankaba ant puses gazo pradeda biski vaziuot mocas,taikaip suprantu reik tuos varztus biski atleist?
sth55, susitvarkyk savo pasisakymą, nes tokios jovalynės- rašliavynės savo temoje nepakęsiu. :evil:
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Standartinė zigmasmoto »

Spyruoklių veržles priveržti tiek, kad liktų 3mm. nuo veržlės galvutės iki spyruoklės " kalpoko ".
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
sth55
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1212
Užsiregistravo: 18 Rgs 2008, 19:11
Miestas: Vilnius

Standartinė sth55 »

zigmasmoto rašė:Spyruoklių veržles priveržti tiek, kad liktų 3mm. nuo veržlės galvutės iki spyruoklės " kalpoko ".
Dėkui,nes man atrodo,kad pas mane beveik nei kiek neišlinde.
Vartotojo avataras
dauksas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 298
Užsiregistravo: 15 Sau 2008, 18:30
Miestas: Alytus

Standartinė dauksas »

Literatūriškai rašyta, kad tarpas nuo varšto viršaus iki veržlės viršaus turi būt 3mm. tačiau praktiškai siūlyčiau daryti taip, kad veržlės viršus būtų lygiai su varšto viršum. Tada ir sankaba lengviau išsimina, ir neprabuksuoja. Pats taip visada darau ir viskas labai gerai :wink:
Dnepr MT10-36 1982
Viatka Elektron 1979
Vartotojo avataras
zigmasmoto
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 603
Užsiregistravo: 22 Vas 2008, 11:44
Miestas: Varėna

Standartinė zigmasmoto »

dauksas rašė:Literatūriškai rašyta, kad tarpas nuo varšto viršaus iki veržlės viršaus turi būt 3mm. tačiau praktiškai siūlyčiau daryti taip, kad veržlės viršus būtų lygiai su varšto viršum. Tada ir sankaba lengviau išsimina, ir neprabuksuoja. Pats taip visada darau ir viskas labai gerai :wink:
Ne taip parašyta motociklo instrukcijos knygoje, ( kad tarpas nuo varžto viršaus iki veržlės viršaus turi būti 3mm ).
neskubėk ir būsi pirmas
Iž-49 1954, Iž-planeta 1963
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

Raimis rašė:Problema išspręsta. Vidinio būgno vieta, kur remiasi įvorė turėjo šiokį tokį įdubimą ir todėl visa tolesnė periferija prisispausdavo prie išorinio būgno stebulės. Tą vietą truputį pratekinau (žr. nuotrauką) ir viskas kuo puikiausiai.
Dabar klausimas dėl sankabos- kiek įveržti spyruokles? Yra kokie nustatyti dydžiai, atstumai ar pan? Ar tiesiog užsidėti kitos pusės dangtelį ir „suorganizavus išmynimą“ reguliuoti?
O,tamsta, kokius diskus dėsite? senus ar naujus visiškai?
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Ačiū už paaiškinimus. Diskus dėsiu tuos pačius, kuriuos radau ardydamas- t.y. šiek tiek padilusius, bet mano vertinimu dar labai neblogus.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!
Vartotojo avataras
Nerijus666
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 272
Užsiregistravo: 13 Geg 2007, 15:42
Miestas: Kupiskis

Standartinė Nerijus666 »

tai rekomenduojamas spyruoklių suveržimas pagal instrukciją netinka, nes ten tarpelis yra visiškai naujiems diskams. šiaip geriausia suveržt spyruokles, kad špilkų viršus būtų lygiai su grybukų viršumi. tada reikia atreguliuot rankinė sankaba. Tada paspaudyt ir pažiūrėt ar tolygiai spaudžiamasis diskas pasikelia ir tuo pačiu įvertint sankabos kietumą. nes gali būt spyruoklės susidėvėję, t.y. minkštos. todėl gali reikt labiau jas paveržt. šiaip iš akies suveržt sudėtinga. gali tekt dar dangtis nuimt, nes tik važiuojant paaiškėja ar gerai sankaba sureguliuota. jupiter motociklams tai padarytas mažutis dangtelis ir nereik papildomai dangčio imt.
Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Raimis
ekspertas
ekspertas
Pranešimai: 8606
Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
Miestas: Alytus

Standartinė Raimis »

Nerijus666 rašė:...tai rekomenduojamas spyruoklių suveržimas pagal instrukciją netinka, nes ten tarpelis yra visiškai naujiems diskams...
Čia esate neteisus, diskų sudilimas tokiam reguliavimui įtakos neturi. Spyruoklės vis tiek bus įveržtos reikiama jėga, nesvarbu, ar dėsime naujus diskus, ar padėvėtus. Nurodytą 3 mm tarpelį reikėtų mažinti nebent tuo atveju, jei pačios spyruoklės jau praradusios dalį stangrumo.
Forume rašome lietuviškai. :Lietuva: !!!