Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Uralo gamykla 2007
Moderatoriai: Baronas, Moderatoriai
Forumo taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
I dalis. Bendrosios nuostatos
1) Forume būtina laikytis Lietuvos Respublikos įstatymų, bei bendrų etikos normų: neįžeidinėti diskusijų dalyvių, jų pomėgių ar transporto priemonių, būti sąžiningiems. Pagarbos pašnekovui laikymasis – esminis kultūringo bendravimo forume bruožas. Forumas yra skirtas išsilavinusiems ir kultūringiems žmonėms.
2) Forume netoleruojamas betikslis žinučių rašymas. Į tai įeina ir rašymas ne tam skirtose temose, tų pačių žinučių kartojimas, emocijų reiškimas, dviejų vartotojų viešas susirašinėjimas. Bet kokias pastabas dėl forumo taisyklių laikymosi turi teisę pateikti tik forumo moderatoriai.
3) Forumas yra skirtas senovinių transporto priemonių gerbėjams. Forume senovine laikoma tokia transporto priemonė, kuriai žinutės parašymo dieną yra suėję 30 ir daugiau metų. Diskusijos apie jaunesnes transporto priemones draudžiamos.
5) Iš kiekvienos naujai sukurtos temos pavadinimo turi būti suprantama temos (diskusijos, klausimo) esmė. (Teisingas temos pavadinimas – „GAZ 69 priekinis tiltas“, neteisingas temos pavadinimas – „Priekinis tiltas“.).
6) Visos forume pateikiamos nuotraukos turi būti pateikiamos naudojant failų prisegimą. Draudžiama įdėti nuotraukas, kurios užsikrauna iš kitų puslapių (funkcija "img").
7) Kiekvienas vartotojas, savo žinutėje prisegdamas failą, kartu patvirtina bei prisiima iš to išplaukiančią atsakomybę, kad failas pateikiamas nepažeidžiant kitų asmenų autorinių teisių. Visi ginčai dėl autorinių teisių yra sprendžiami teisme tarp autoriaus ir tariamai jo teises pažeidusio asmens. Forumas nėra teismas ir autorinių ginčų nenagrinėja.
9) Forume skatinamas bendravimas taisyklinga lietuvių kalba. Kitos tautybės forumiečiams leidžiami daliniai nukrypimai.
Plačiau: Visos taisyklės
-
- Forumietis
- Pranešimai: 280
- Užsiregistravo: 19 Kov 2008, 21:01
- Miestas: Vilnius
Gaila, kad neįsiminiau šaltinio, iš kurio sužinojau versiją apie padovanojimą. Rusiškais šaltiniais labai pasitikėti neverta dėl Virgo išsakyto argumento: draugystė su nacistais yra tabu ir tai bandoma visaip neigti. Kadangi akivaizdžiai aišku, kad M 72 yra identiškas BMW, pasirinkta mažesnė blogybė iš dviejų: na nukopijavom ir ką, bet su naciais nedraugavom. Vat Jums ponai ir oficiali versija, nemenkinanti SSRS nuopelnų kovoje su nacizmu, juolab kad visur ji atkartojama žodis į žodį. Geriausiai atsakytų į šį klausimą slaptasis SSRS archyvas, bet manau, kad dokumentai apie šį faktą yra įslaptinti iki šiol.
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
"Велосипед в дореволюционной России". Rodos jo 2008m. išleista knyga. Nežinau ką jis dar parašęs, bet iš Jūsų komentaro supratau, kad Jūsų minimas šaltinis"Мотоциклы СССР" 2007m taip pat yra jo parašyta knyga. Nežinau kompetetingesnio žinovo rusiškų (ir ne tik) dviračių klausimais. Taip pat nežinau jokio kompetetingo šaltinio apie šio motociklo istoriją, todėl pasilieku teisę abejoti vienom ar kitom hipotezėm. Ypač išleistom oficialiuose leidiniuose šalyje, kur, kaip žinom, yra taikoma baudžiamoji atsakomybė už oficialios, tam tikrų valstybės organų aprobuotos II-ojo pasaulinio karo istorijos faktų interpretavimą.TVR rašė:Pirmą kartą girdžiu, kad Aleksėjus būtų išleidęs savo knygą. Jeigu kalbame apie enciklopediją, tai ten yra jo rašyti skyreliai, viskas aprašoma sustambintai. Todėl ir rašau, kad galima būtų užklausti jo nuomonės šiuo klausimu. Nebent Jūs žinote kitą kompetetingesnį asmenį rusiškų "opozitų" istorijos klausimu. Beje Aleksėjaus šaslišku vienu ar kitu klausimu taip pat nepavadinčiau.
Ir apie šį, ir turbūt apie daugelį kitų: beveik apie jokius TSRS gamybos produkciją beveik nėra arba nėra absoliučiai jokios informacijos.PASHKA31 rašė: Geriausiai atsakytų į šį klausimą slaptasis SSRS archyvas, bet manau, kad dokumentai apie šį faktą yra įslaptinti iki šiol.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
TVR rašė:Aš turėjau omeny knygą apie motociklus, o ne dviračius. Knyga "Мотоциклы СССР 1924-1945" parašė A. Miatijevas, o Aleksėjus prisidėjo tik tam tikromis pastabomis ir iliustracijomis.

Tikrai būtų sunku ginčytis su Aleksejum Popovu apie rusiškus motociklus. Bet, kaip minėjau, aš pasilieku prie savo ginamos versijos. Bent jau kol kas. O jo komentarai šioje naujai pakrypusioje diskusijoje tikrai būtų labai įdomūs.
Paskutinį kartą redagavo virgas 28 Gru 2010, 14:02, redaguota 1 kartą(us).
-
- Forumietis
- Pranešimai: 214
- Užsiregistravo: 15 Vas 2007, 01:05
- Miestas: Vilnius
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
6) Московский мотоциклетный завод «Искра» (ММЗ «Искра») 1941-1951
После решения Государственного Комитета Обороны о начале выпуска в СССР копии немецкого «BMW R71» и получения из Германии документации на этот мотоцикл, на базе Московского велозавода был создан Московский мотоциклетный завод «Искра», а при нём – центральное конструкторское бюро по тяжёлым мотоциклам во главе с Н.П.Сердюковым. В марте 1941 года, из ворот завода вышли два опытных образца «М-72» и, после успешного прохождения госприёмки, мотоциклу был дан зелёный свет на массовое производство.
šaltinis:
http://moto.kiev.ua/issue/hist/120652200307
Jei atkreipsit dėmesį- šaltinis- ukrainiečių puslapis. Ir informacija skiriasi nuo oficialios rusų.
Aišku, galima teigti, kad motociklai buvo nupirkti Švedijoje, o dokumentaciją iš Vokietijos pristatė į Tėvynę Štirlicas.
После решения Государственного Комитета Обороны о начале выпуска в СССР копии немецкого «BMW R71» и получения из Германии документации на этот мотоцикл, на базе Московского велозавода был создан Московский мотоциклетный завод «Искра», а при нём – центральное конструкторское бюро по тяжёлым мотоциклам во главе с Н.П.Сердюковым. В марте 1941 года, из ворот завода вышли два опытных образца «М-72» и, после успешного прохождения госприёмки, мотоциклу был дан зелёный свет на массовое производство.
šaltinis:
http://moto.kiev.ua/issue/hist/120652200307
Jei atkreipsit dėmesį- šaltinis- ukrainiečių puslapis. Ir informacija skiriasi nuo oficialios rusų.
Aišku, galima teigti, kad motociklai buvo nupirkti Švedijoje, o dokumentaciją iš Vokietijos pristatė į Tėvynę Štirlicas.
-
- moderatorius
- Pranešimai: 2640
- Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
- Miestas: Vilnius
-
- ekspertas
- Pranešimai: 8605
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
-
- Forumietis
- Pranešimai: 2131
- Užsiregistravo: 12 Rgs 2004, 09:52
- Miestas: Alytus
Коробку передач такого типа имели, например, довоенные советские мотоциклы Л-300 и АМ-600, а также выпускавшийся с 1941 г. мотоцикл М-72, лицензионная копия немецкого BMW R71.
Šaltinis:
http://www.e-reading.org.ua/bookreader. ... _T-34.html
- советский мотоцикл М-72 (выпускался с 1941г) - это лицензионный BMW R71
http://beloepyatno.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
Герой Великой отечественной войны, легендарный Урал М-72: то ли плагиат BMW R71, то ли его лицензионная копия. Как было на самом деле — история умалчивает.
http://www.66.ru/auto/news/66275/
Čia tik keli pavyzdžiai pusvalandį pagoglinus. Kaip matome- klausimas smarkiai ginčytinas. Net rusiškuose šaltiniuose nėra vieningos nuomonės.
Šaltinis:
http://www.e-reading.org.ua/bookreader. ... _T-34.html
- советский мотоцикл М-72 (выпускался с 1941г) - это лицензионный BMW R71
http://beloepyatno.blogspot.com/2010/01/blog-post.html
Герой Великой отечественной войны, легендарный Урал М-72: то ли плагиат BMW R71, то ли его лицензионная копия. Как было на самом деле — история умалчивает.
http://www.66.ru/auto/news/66275/
Čia tik keli pavyzdžiai pusvalandį pagoglinus. Kaip matome- klausimas smarkiai ginčytinas. Net rusiškuose šaltiniuose nėra vieningos nuomonės.
Paskutinį kartą redagavo virgas 28 Gru 2010, 21:41, redaguota 1 kartą(us).