Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Jawa 360 1973

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
petrionka
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 67
Užsiregistravo: 20 Vas 2009, 18:31
Miestas: Vilnius

Re: Jawa 360 1973

Standartinė petrionka »

Laimiz rašė:Orginaliai cilindrai turi būti juodi. Na, dar neteko girdėti apie karščiui atsparų gruntą. Dažyta karščiui atspariais kokybiškais dažais.

Kuo tas skardų grubumas po smėliavimo užsilygina? Ar pakanka grunto? Nereikia po to visų skardų špakliuoti, nors prieš tai buvo lygios?
Spakliuoti tikrai nereikia, metalo juk smeliavimas nesulanksto, galima sakyti tik "pasiausia", todel gruntas ant smeliuoto metalo gerai kimba, ir ji susveitus jei jokiu pazeidimu pries tai nebuvo galima dazyti.
Subaru powered Bug
Sigitasgrb
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 123
Užsiregistravo: 16 Gru 2007, 11:45
Miestas: Vilnius

Re: Jawa 360 1973

Standartinė Sigitasgrb »

Laimiz rašė:Darbai kruta, nupirkta daug trūkstamų detalių, tiek naujų, tiek jau naudotų. Daugiausia buvo dirbama ties varikliu. Nusmėliuoti, prašlifuoti, prahoninguoti ir galiausiai nudažyti cilindrai. Po ilgo dvejojimo ir kainų nuspręsta nusipirkti naują alkūninų veleną, nes gavosi pigiau nei restauruoti senąjį. Atšviežinta dalis aliuminių dalių.

kur šlifavai ir honingavai cilindrus? kokia kaina?
___ ______
== //_|||_\\__
= /(o)_||_| (o)\
Laimiz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 55
Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
Miestas: Kėdainiai

Re: Jawa 360 1973

Standartinė Laimiz »

Cilindrų smėliavimas, šlifavimas ir honingavimas ir dažai 240Lt
Sigitasgrb
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 123
Užsiregistravo: 16 Gru 2007, 11:45
Miestas: Vilnius

Re: Jawa 360 1973

Standartinė Sigitasgrb »

Laimiz rašė:Cilindrų smėliavimas, šlifavimas ir honingavimas ir dažai 240Lt

kur darei? man reiktu toki darba ir atlikti
___ ______
== //_|||_\\__
= /(o)_||_| (o)\
TVR
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2640
Užsiregistravo: 06 Lap 2004, 18:27
Miestas: Vilnius

Re: Jawa 360 1973

Standartinė TVR »

Visai gerai atlieka UAB ASVELA, Liepkalnio g. 97, Vilniaus m.
Laimiz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 55
Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
Miestas: Kėdainiai

Re: Jawa 360 1973

Standartinė Laimiz »

Nepamenu tiksliai adreso, Kaune Vilijampolėje, kur remontuoja motociklus ir motorolerius. Kokybe patenkintas. Ten turi ir stūmuokliu Jawa motociklams tiek lenkišku tiek čekiškų.
Vartotojo avataras
yzeris
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 21
Užsiregistravo: 21 Vas 2009, 18:31
Miestas: Panevėžys

Re: Jawa 360 1973

Standartinė yzeris »

Laimiz rašė:Nepamenu tiksliai adreso, Kaune Vilijampolėje, kur remontuoja motociklus ir motorolerius. Kokybe patenkintas. Ten turi ir stūmuokliu Jawa motociklams tiek lenkišku tiek čekiškų.
Kokios kainors čekiškų stumoklių? Visiem jawos modeliam yra stumoklių?
Laimiz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 55
Užsiregistravo: 02 Lap 2010, 21:50
Miestas: Kėdainiai

Re: Jawa 360 1973

Standartinė Laimiz »

Kiek žinau visokiem. Čekiškų komplektas kainavo 100Lt.

Klausimas dėl smėliavimo. Kolegai prasitariau, kad žadu visas metalines dalis smėliuoti. Jis man pasakė, kad geriau rankom šveisti, nes po smėliavimo reikia labai greit nugruntuoti, kitaip po metu rezultatas bus kraupus, viskas surudys. Teiginį rėmė tuo, kad anksčiau kažkas buvo visą Žigulį nusismėliavęs, o po to surūdijo tragiškai. Ar tiesa, ar tik mitas? :?
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
dainius50
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 75
Užsiregistravo: 15 Vas 2011, 18:58

Re: Jawa 360 1973

Standartinė dainius50 »

smeliuok drasiai.cia forume visi smeliuoja,tik is karto gruntuot reikia epogruntu,bet dazniausiai tie,kurie smeliuoja,iskart ir nugruntuoja.Delzigulio as ta mita irgi girdejau ir pilnai tikiu.Ir stai delko
1.zigulio labai plonos skardos,nepalyginsi nei su pobedu,nei su volgu nei su kitu oldtaimeriu.
2.Jei tos skardos dar buvo ir parudijusios,tai aplamai mazai kas liko po smeliavimo,o jei is karto vietoje negruntavo,tai tikrai taip ir turejo but,kad supuvo.Aplamai ziguliui reikia skardas keist,nenumatytos ten tokios vingrybes,kaip smeliavimas ir t.t.
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Re: Jawa 360 1973

Standartinė Kęstutis 57 »

Tik nesimato toje nuotraukoje, ką tu ten geri ir su kuo?
Minutę trunka pataisyti.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321