Raimis rašė:Ir jis tikrai šarvuotas? Ar čia kaip visada- žurnalistų prasimanymai?
Zimo niekad nebuvo sarvuoto is pokario laiku buvo vienintelis modelis :ZiS 115"kurio kebula gamino Podolske
Kas zino gal ir sarvuotas ,ner duominis tai ziauriai skyriasi , o gal tik zurnalistai kazka tai sumaise:
Masė: sausa - 1800kg; pakrauto - 2250kg
Maksimalus greitis: 120km/h
Degalų sunaudojimas: 15,5 l/100km esant 50-60km/h
nežinau kur siuos Tech.duomenis bet pilnas svoris yra 1940kg.Pirmas prototipas buvo pagamintas 1948m. priesserijine arba bandomoji partija buvo gaminama 1949m.,serijine gamyba nuo spalio 1950m iki 1959m (sedanas) ir 1951m iki 1960m (sanitarinis),su kebulu tipo FAJETONAS buvo pagaminti 2 ar 3 automobiliai.
Na o zurnalistai labai daznai suklysta ir pikciausiai tai kad kai paraso straipsni nesuderina arba su zinovais arba su savininku,taip yra buve kai rasiau viena straipsni ir jame buvo paminetas automobilis "Polski Fiat 518",isspausdintam straipsnyje atsirado automobilis "Polski Ford",kurio niekad negamino
WANDERER rašė:
Zimo niekad nebuvo sarvuoto is pokario laiku buvo vienintelis modelis :ZiS 115"kurio kebula gamino Podolske
Kas zino gal ir sarvuotas ,ner duominis tai ziauriai skyriasi , o gal tik zurnalistai kazka tai sumaise:
Masė: sausa - 1800kg; pakrauto - 2250kg
Maksimalus greitis: 120km/h
Degalų sunaudojimas: 15,5 l/100km esant 50-60km/h
nežinau kur siuos Tech.duomenis bet pilnas svoris yra 1940kg.Pirmas prototipas buvo pagamintas 1948m. priesserijine arba bandomoji partija buvo gaminama 1949m.,serijine gamyba nuo spalio 1950m iki 1959m (sedanas) ir 1951m iki 1960m (sanitarinis),su kebulu tipo FAJETONAS buvo pagaminti 2 ar 3 automobiliai.
Na o zurnalistai labai daznai suklysta ir pikciausiai tai kad kai paraso straipsni nesuderina arba su zinovais arba su savininku,taip yra buve kai rasiau viena straipsni ir jame buvo paminetas automobilis "Polski Fiat 518",isspausdintam straipsnyje atsirado automobilis "Polski Ford",kurio niekad negamino
Nei Sniečkaus Pobiedos, nei Gagarino volgos Lietuvoj nėra uzskrydį gavo 15 tuk.rub. ir paskyrą volgai,kuri po jo zuties ir dabar stovi muziejuj,tarp kitko labai grazi.
Algis rašė:Nei Sniečkaus Pobiedos, nei Gagarino volgos Lietuvoj nėra uzskrydį gavo 15 tuk.rub. ir paskyrą volgai,kuri po jo zuties ir dabar stovi muziejuj,tarp kitko labai grazi.
Gagarino "Volgos"Lietuvoje nera,bet uztat Gagarino "Matra"ta tikrai yra Lietuvoje.Apie A.Snieckaus "Pobieda"nieko neteko girdeti,bet savo laiku Willys Jeep"senoviniu automobiliu ir motociklu klubo vienas is nariu turejo.A.Snieckus su juo i medziokles vazinejo.
Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarina "Matra Jet 5"gavo dovanu savo pirmo vizito po skrydzio i kosmosa, i Paryziu metu
Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
dar kelios orginalios to meto nuotraukos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.