Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Bosas su Berijos automobiliu?

Čia ieškokite straipsnių apie senovines transporto priemones

Moderatoriai: rcepa, Moderatoriai

Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Sergej rašė:
WANDERER rašė:
Raimis rašė:Ir jis tikrai šarvuotas? Ar čia kaip visada- žurnalistų prasimanymai?
Zimo niekad nebuvo sarvuoto is pokario laiku buvo vienintelis modelis :ZiS 115"kurio kebula gamino Podolske

Kas zino gal ir sarvuotas ,ner duominis tai ziauriai skyriasi , o gal tik zurnalistai kazka tai sumaise:

Masė: sausa - 1800kg; pakrauto - 2250kg

Maksimalus greitis: 120km/h

Degalų sunaudojimas: 15,5 l/100km esant 50-60km/h
nežinau kur siuos Tech.duomenis bet pilnas svoris yra 1940kg.Pirmas prototipas buvo pagamintas 1948m. priesserijine arba bandomoji partija buvo gaminama 1949m.,serijine gamyba nuo spalio 1950m iki 1959m (sedanas) ir 1951m iki 1960m (sanitarinis),su kebulu tipo FAJETONAS buvo pagaminti 2 ar 3 automobiliai.
Na o zurnalistai labai daznai suklysta ir pikciausiai tai kad kai paraso straipsni nesuderina arba su zinovais arba su savininku,taip yra buve kai rasiau viena straipsni ir jame buvo paminetas automobilis "Polski Fiat 518",isspausdintam straipsnyje atsirado automobilis "Polski Ford",kurio niekad negamino
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

WANDERER rašė:
Sergej rašė:
WANDERER rašė: Zimo niekad nebuvo sarvuoto is pokario laiku buvo vienintelis modelis :ZiS 115"kurio kebula gamino Podolske

Kas zino gal ir sarvuotas ,ner duominis tai ziauriai skyriasi , o gal tik zurnalistai kazka tai sumaise:

Masė: sausa - 1800kg; pakrauto - 2250kg

Maksimalus greitis: 120km/h

Degalų sunaudojimas: 15,5 l/100km esant 50-60km/h
nežinau kur siuos Tech.duomenis bet pilnas svoris yra 1940kg.Pirmas prototipas buvo pagamintas 1948m. priesserijine arba bandomoji partija buvo gaminama 1949m.,serijine gamyba nuo spalio 1950m iki 1959m (sedanas) ir 1951m iki 1960m (sanitarinis),su kebulu tipo FAJETONAS buvo pagaminti 2 ar 3 automobiliai.
Na o zurnalistai labai daznai suklysta ir pikciausiai tai kad kai paraso straipsni nesuderina arba su zinovais arba su savininku,taip yra buve kai rasiau viena straipsni ir jame buvo paminetas automobilis "Polski Fiat 518",isspausdintam straipsnyje atsirado automobilis "Polski Ford",kurio niekad negamino
Sie dominis is www.oldtimer.lt
o zurnalistai tai gali. :D
Vartotojo avataras
Algis
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21

Standartinė Algis »

Nei Sniečkaus Pobiedos, nei Gagarino volgos Lietuvoj nėra uzskrydį gavo 15 tuk.rub. ir paskyrą volgai,kuri po jo zuties ir dabar stovi muziejuj,tarp kitko labai grazi.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Algis rašė:Nei Sniečkaus Pobiedos, nei Gagarino volgos Lietuvoj nėra uzskrydį gavo 15 tuk.rub. ir paskyrą volgai,kuri po jo zuties ir dabar stovi muziejuj,tarp kitko labai grazi.
Gagarino "Volgos"Lietuvoje nera,bet uztat Gagarino "Matra"ta tikrai yra Lietuvoje.Apie A.Snieckaus "Pobieda"nieko neteko girdeti,bet savo laiku Willys Jeep"senoviniu automobiliu ir motociklu klubo vienas is nariu turejo.A.Snieckus su juo i medziokles vazinejo.
Vartotojo avataras
Algis
Diskusijų Dievas
Diskusijų Dievas
Pranešimai: 564
Užsiregistravo: 13 Bir 2004, 16:21

Standartinė Algis »

Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarina "Matra Jet 5"gavo dovanu savo pirmo vizito po skrydzio i kosmosa, i Paryziu metu
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Standartinė WANDERER »

Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
Direktorius
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 659
Užsiregistravo: 16 Rgs 2004, 18:29
Miestas: Šiauliai

Standartinė Direktorius »

WANDERER rašė:
Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
Matra stovi Kaune kiek zinau.
Vartotojo avataras
WANDERER
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 4227
Užsiregistravo: 31 Geg 2004, 20:39

Re:

Standartinė WANDERER »

WANDERER rašė:
Algis rašė:Kiek teko skaityti apie jo gyvenimą niekur neradau apie jo antrą mašiną,tiesa kokioj tai šaly,jam buvo dovanota,bet i Rusiją ji nepakliuvo juk buvo sunkus 1961m.
J.Gagarino savo antra autobili(pirma automobili GAZ-21 juodos spalvos nusipirko pats uz komandiruotpinigius)"Matra Jet 5"gavo 1964m Maskvoje Prancuzijos ambasadoje ,Firma "Matra"jam padare sia dovana tai sportinis automobilis 2+2,su aerodinaminiu kebulu sukurtas naudjant kosminiu raketu technologijas,sumontuotas "Renault Gordini" variklis 1100ccm isvystydavo greiti iki 165km/h.tiems laikams tai buvo neblogas rodiklis
dar kelios orginalios to meto nuotraukos
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
tetera
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 876
Užsiregistravo: 28 Spa 2010, 22:12

Re:

Standartinė tetera »

Kipshas rašė:
Sergejus rašė:Dalyvavo praeitais metais sezono atidarime Klaipedoj.Turiu keleta nuotrauku.
Va viena:
Labas vakaras,greitosios pagalbos masina,buvo gaminama iki1960 metu nors Zimo gamyba nutraukta 1959 metais.

На автомобилях скорои помощи петли багажника были наружными
Русский лимуЗИМ Игрушки для больших