Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

K-750 1961 m. kitoks projektas

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė AGspecial »

Atėjo eilė amortizatoriams.
Išardęs viską išploviau benzinu. Iš kažkur žinojau, kad į juos reikia įpilti 70 ml tepalo, tai ir pripyliau. Bet vakar knygelėje perskaičiau, kad tepalą reikia maišyti su kerosinu (80 proc. tepalo, 20 proc. kerosino), tačiau paliksiu taip kaip yra.
Deja visų turimų amortizatorių spyruoklės sulūžę.. Gal žinote, ar jas kas nors remontuoja? Sveikas surasti gali būti sudėtinga..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė milzinas »

Pamatuok spiruokles isore gal ir turesiu 2vnt
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
dalius-nsu
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2228
Užsiregistravo: 02 Kov 2007, 18:52
Miestas: Panevėžys

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė dalius-nsu »

AGspecial rašė:Atėjo eilė amortizatoriams.
Išardęs viską išploviau benzinu. Iš kažkur žinojau, kad į juos reikia įpilti 70 ml tepalo, tai ir pripyliau. Bet vakar knygelėje perskaičiau, kad tepalą reikia maišyti su kerosinu (80 proc. tepalo, 20 proc. kerosino), tačiau paliksiu taip kaip yra.
Deja visų turimų amortizatorių spyruoklės sulūžę.. Gal žinote, ar jas kas nors remontuoja? Sveikas surasti gali būti sudėtinga..
Gal tiks, berods K-750 modelio. Matmenys: išorė - 53mm, vidus -38, ilgis -218 . Jei tinka ,dovanoju. :wink:
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė AGspecial »

Kelios nuotraukos iš motociklo remonto.
Prisiruošiau surinkti reduktorių. Norėjau dėti naują dantračių porą, tačiau laimė, kad prieš tai sugalvojau pabandyti varantįjį dantratį sujungi su kardanu. Pasirodo - netinka.. Teko ardyti kitą gerą reduktorių dėl dantračių poros.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė AGspecial »

1. K-750 galinis reduktorius turi būti ne su adatiniu, o slydimo guoliu.
2. Po pusdienio ardymų ir surinkinėjimų, bandymų suvesti tarpelius pagaliau surinktas į krūvą.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
boolidas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1039
Užsiregistravo: 18 Vas 2009, 11:13
Miestas: Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė boolidas »

Teko ardyti ne viena K750 reduktoriu ir visuose buvo adatiniai guoliai. O pastebejau naujesniuose, Dnepr ir K750 reduktoriuose, buvo indeklai, "slydimo guoliai", kaip pavadino kolega.
868338514
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė AGspecial »

Visiškai sukomplektavus galima palyginti kaip jis atrodė prieš ir po.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė AGspecial »

boolidas rašė:Teko ardyti ne viena K750 reduktoriu ir visuose buvo adatiniai guoliai. O pastebejau naujesniuose, Dnepr ir K750 reduktoriuose, buvo indeklai, "slydimo guoliai", kaip pavadino kolega.
Tokie guoliai K-750 kataloge pavaizduoti, o šiuos guolius radau tame pačiame reduktoriuje. Nežinau kaip naujesniuose, bet pagal katalogą juose lyg ir adatiniai.
AGspecial
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 1160
Užsiregistravo: 14 Bal 2006, 18:51
Miestas: Lazdijai/Vilnius

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė AGspecial »

1. Įdėtas ten kur priklauso. Smeigės diametras šakėje 8 mm, o reduktoriaus dangtelyje 10 mm.
2. Pritvirtintas galinis sparnas. Pamatavau ratą.
3. Vis labiau panašėja į motociklą. Priekinis sparnas, sėdynės, bakas, fara ir ratai kol kas tik dėl vaizdo.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Vartotojo avataras
Stumoklis24
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 952
Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
Miestas: Vilnius- Birzai

Re: K-750 1959 m. kitoks projektas

Standartinė Stumoklis24 »

Na, sakyčiau lėtai, bet gerai ir kruopščiai einasi darbai;)