Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Blokus rinkausi tiesiog išplauti. Norėjau natūralesnio vaizdo. Kantrybės reikia su pastovėjusiu aliuminiu. Ypač cilindrai, galvutės. Bet viskas gavosi normos ribose. Naudojau neypatingą chemiją (foto matosi). Maloniai nustebino židinio stiklo valiklis. Gražiai nuima apnašas, kurių neįveikia kiti plovikliai.
) . Skamba kaip iš reklamos, bet tai tiesa. Užbaigiant su skudurėliu ir poliravimo pasta metalui atgaivinti pervaliau. Kol kas tiek.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Gal norėjai pasakyti nuokripis 0.02 mm?manciusm rašė:Atsakant į kelis ankstesnius klausimus ir tęsiant temą..
Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.
Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas.. Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų.
. Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as.
)) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.
Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?
Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
-
Stumoklis24
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 952
- Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
- Miestas: Vilnius- Birzai
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Dalys atrodo gražiai, liux.
-
iz 49
- Forumietis

- Pranešimai: 357
- Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Su dnepru vaziuoti tikrai galima, maziau imk i galva ka cia sneka 
-
Voldemaras1975
- Naujokas

- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 10 Vas 2013, 16:19
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.
Garaze
K750.-1967.m.
IZ.Planeta Sport.-1978.m.
IZ.56.-1961.m.
Pannonia-T5.-1968.m.
Tula T200.-1954.m.
Dnepr MT.11.-1988.m.
GAZ.69.-1969.m.
Garaze
K750.-1967.m.
IZ.Planeta Sport.-1978.m.
IZ.56.-1961.m.
Pannonia-T5.-1968.m.
Tula T200.-1954.m.
Dnepr MT.11.-1988.m.
GAZ.69.-1969.m.
-
manciusm
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 176
- Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
gal ir 0.02mm..Stumoklis24 rašė:Gal norėjai pasakyti nuokripis 0.02 mm?manciusm rašė:Atsakant į kelis ankstesnius klausimus ir tęsiant temą..
Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.
Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas.. Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų.
. Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as.
)) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.
Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?
Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
-
Infektus
- Forumietis

- Pranešimai: 193
- Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kiekviena technika turi savo ,,niuansu" ir vaziuoja tik ta, kuri yra sutvarkyta, tvarkinga, tinkamai sureguliuota. Netvarkinga technika pastoviai luzta ir reik pastoviai keikis. Dnepr dažniausiai būna blogo stovio, todėl ji reikia perrinkt visą - ypatingai sutvarkyti mazgus, ratus, krovimo sistema.Tačiau yra tam tikrų ,,niunasu", pvz. mt 11 karburatoriai yra išties prasti, dažnai būna brokuoti, nesireguliuota ( tačiau buna atveju, kad tikrai gerai dirba), taip pat jungikliai ant vairo didesnio pasitikėjimo nekelia, senesni kiek geresni, manau naujoviskus galima pakeisti japoniskais. Taip pat pasitaiko įvairių brokuotų detalių, todėl perrenkant reikia atidžiai viska peržiūrėti. Kur judėt planuojat, kolega?
[quote="Voldemaras1975"]Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.
[quote="Voldemaras1975"]Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.
862358722
-
evris
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 861
- Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
- Miestas: Vilnius
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Kolega is Oldtimers Jakovlevas su MT i Norvegija nuvaziavo ir grizo, susisiekit su juo - tikrai papasakos ne is nuogirdu.Infektus rašė:Kiekviena technika turi savo ,,niuansu" ir vaziuoja tik ta, kuri yra sutvarkyta, tvarkinga, tinkamai sureguliuota. Netvarkinga technika pastoviai luzta ir reik pastoviai keikis. Dnepr dažniausiai būna blogo stovio, todėl ji reikia perrinkt visą - ypatingai sutvarkyti mazgus, ratus, krovimo sistema.Tačiau yra tam tikrų ,,niunasu", pvz. mt 11 karburatoriai yra išties prasti, dažnai būna brokuoti, nesireguliuota ( tačiau buna atveju, kad tikrai gerai dirba), taip pat jungikliai ant vairo didesnio pasitikėjimo nekelia, senesni kiek geresni, manau naujoviskus galima pakeisti japoniskais. Taip pat pasitaiko įvairių brokuotų detalių, todėl perrenkant reikia atidžiai viska peržiūrėti. Kur judėt planuojat, kolega?
Voldemaras1975 rašė:Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.
Everdinas
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
-
Voldemaras1975
- Naujokas

- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 10 Vas 2013, 16:19
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Marsrutas Lietuvos ribose. Planuoju 3-4. dienom. Ne judreis kaimu ir uzmiesciu keleis, Aplankyti graziauses ( lankomeusias ne iprasto vaizdo vietas ). Su nakvine palapineje prie ezeru, ar seip vandes telkiniu. Kuriuos rasiu pakeliui. Tikslaus marsruto nesudareu. Bus matyti eksprontu kelije.
-
Alexx
- Forumietis

- Pranešimai: 2798
- Užsiregistravo: 18 Kov 2012, 20:48
- Miestas: Kaunas
Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija
Reikia pasizimieti ZIDINIO STIKLO VALYKLImanciusm rašė:Blokus rinkausi tiesiog išplauti. Norėjau natūralesnio vaizdo. Kantrybės reikia su pastovėjusiu aliuminiu. Ypač cilindrai, galvutės. Bet viskas gavosi normos ribose. Naudojau neypatingą chemiją (foto matosi). Maloniai nustebino židinio stiklo valiklis. Gražiai nuima apnašas, kurių neįveikia kiti plovikliai.) . Skamba kaip iš reklamos, bet tai tiesa. Užbaigiant su skudurėliu ir poliravimo pasta metalui atgaivinti pervaliau. Kol kas tiek.
Pries klausdami kazka geriausiai paskaityti temos pradzia !
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=48059
Megstu konkretuma
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=48059
Megstu konkretuma