Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

Baigtas projektas KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Blokus rinkausi tiesiog išplauti. Norėjau natūralesnio vaizdo. Kantrybės reikia su pastovėjusiu aliuminiu. Ypač cilindrai, galvutės. Bet viskas gavosi normos ribose. Naudojau neypatingą chemiją (foto matosi). Maloniai nustebino židinio stiklo valiklis. Gražiai nuima apnašas, kurių neįveikia kiti plovikliai. :)) . Skamba kaip iš reklamos, bet tai tiesa. Užbaigiant su skudurėliu ir poliravimo pasta metalui atgaivinti pervaliau. Kol kas tiek.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
Vartotojo avataras
Stumoklis24
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 952
Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
Miestas: Vilnius- Birzai

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Stumoklis24 »

manciusm rašė:Atsakant į kelis ankstesnius klausimus ir tęsiant temą. :) .

Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.

Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas. :D . Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų. :) . Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as. :))) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.

Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?

Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
Gal norėjai pasakyti nuokripis 0.02 mm?
Vartotojo avataras
Stumoklis24
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 952
Užsiregistravo: 09 Vas 2008, 17:27
Miestas: Vilnius- Birzai

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Stumoklis24 »

Dalys atrodo gražiai, liux.
Vartotojo avataras
iz 49
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 357
Užsiregistravo: 31 Geg 2007, 16:39
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė iz 49 »

Su dnepru vaziuoti tikrai galima, maziau imk i galva ka cia sneka :-)
Vartotojo avataras
Voldemaras1975
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 10 Vas 2013, 16:19

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Voldemaras1975 »

Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.

Garaze
K750.-1967.m.
IZ.Planeta Sport.-1978.m.
IZ.56.-1961.m.
Pannonia-T5.-1968.m.
Tula T200.-1954.m.
Dnepr MT.11.-1988.m.
GAZ.69.-1969.m.
manciusm
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 176
Užsiregistravo: 06 Lap 2012, 23:01
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė manciusm »

Stumoklis24 rašė:
manciusm rašė:Atsakant į kelis ankstesnius klausimus ir tęsiant temą. :) .

Alkūninio galų nuokrypis, jei neklystu buvo iki 0,2mm.

Dėl Dnepr'u nepatikimumo daug sklando atsiliepimų. Ir šiame forume daug prirašyta koks tai Š gabalas. :D . Net pirmas mano postas buvo su ta nuomone parašytas. Tik nesuprantu kaip maniškis nuvažiavo 14.000km. Jei kaip kažkas rašė "iki šokių-atgal ir subyrėdavo variklis" tai teoriškai turėjo būti remontuotas kokius 300 kartų. :) . Bet kuriuo atveju kalbose kažkiek tiesos turi būti. Blogiausiu atveju, jei nesusitarsiu su saviškiu, truks kantrybė, tai temą keisim į perdarytas Dnepr'as. :))) . O kol kas bent dėkui keliems forumiečiams, kurie palieka vilties, jog ir Dnepr'as gali važiuoti.

Ačiū išsakiusiems nuomonę ir padėjusiems apsispręsti dėl guolių. Pasirinkau dominuojančius - NACHI (JAP). Aišku kelios pozicijos yra ir kitų gamintojų, nes paprasčiausiai jų negamina. Teks nulupinėti uždengimus. Nežinau tik ar reikia išplauti gamyklinį solidolą prieš montuojant. Ar neužkiš kokių tepimo kanalų susimaišęs su tepalu variklyje?

Pirkau Alba Servis. Palikau 304Lt. Jei kažkas ieškosit originalių GPZ - Panevėžy, Alksnis turėjo beveik visas pozicijas iš senų atsargų.
Gal norėjai pasakyti nuokripis 0.02 mm?
gal ir 0.02mm.. :roll: nepasakysiu tiksliai žinok. :?
Jawa 638 su velorex 562 nuoma
Motociklo su lopšiu nuoma:

http://www.my-retro-moto.com/moto-nuoma/
Infektus
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 193
Užsiregistravo: 25 Geg 2006, 20:51
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Infektus »

Kiekviena technika turi savo ,,niuansu" ir vaziuoja tik ta, kuri yra sutvarkyta, tvarkinga, tinkamai sureguliuota. Netvarkinga technika pastoviai luzta ir reik pastoviai keikis. Dnepr dažniausiai būna blogo stovio, todėl ji reikia perrinkt visą - ypatingai sutvarkyti mazgus, ratus, krovimo sistema.Tačiau yra tam tikrų ,,niunasu", pvz. mt 11 karburatoriai yra išties prasti, dažnai būna brokuoti, nesireguliuota ( tačiau buna atveju, kad tikrai gerai dirba), taip pat jungikliai ant vairo didesnio pasitikėjimo nekelia, senesni kiek geresni, manau naujoviskus galima pakeisti japoniskais. Taip pat pasitaiko įvairių brokuotų detalių, todėl perrenkant reikia atidžiai viska peržiūrėti. Kur judėt planuojat, kolega?

[quote="Voldemaras1975"]Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.
862358722
evris
Forumo rėmėjas
Forumo rėmėjas
Pranešimai: 861
Užsiregistravo: 26 Lap 2011, 15:43
Miestas: Vilnius

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė evris »

Infektus rašė:Kiekviena technika turi savo ,,niuansu" ir vaziuoja tik ta, kuri yra sutvarkyta, tvarkinga, tinkamai sureguliuota. Netvarkinga technika pastoviai luzta ir reik pastoviai keikis. Dnepr dažniausiai būna blogo stovio, todėl ji reikia perrinkt visą - ypatingai sutvarkyti mazgus, ratus, krovimo sistema.Tačiau yra tam tikrų ,,niunasu", pvz. mt 11 karburatoriai yra išties prasti, dažnai būna brokuoti, nesireguliuota ( tačiau buna atveju, kad tikrai gerai dirba), taip pat jungikliai ant vairo didesnio pasitikėjimo nekelia, senesni kiek geresni, manau naujoviskus galima pakeisti japoniskais. Taip pat pasitaiko įvairių brokuotų detalių, todėl perrenkant reikia atidžiai viska peržiūrėti. Kur judėt planuojat, kolega?
Voldemaras1975 rašė:Dėkui už info. Tiesiog papildziau savo kolekcija motociklu Dnepr. Pasiseke nupirkti tikrai gero stovio, na aisku vienas kitas minimalus defektelis buvo. Aisku iki siol su jais reikalu beveik neturejau. O kaip ir visa kolekcija, megstu is karto i karta pravedinti. O cia nuo seno apie juos sklando visokie negeri gandai. Tad nutarei panagrineti ir pasitikslinti kas jau ten tokio baisaus. Tad labai domina ju techniskai silpnuosois vietos. Kam teko nuo seno vazineti su Dnepr. Is anksto dekui.
Kolega is Oldtimers Jakovlevas su MT i Norvegija nuvaziavo ir grizo, susisiekit su juo - tikrai papasakos ne is nuogirdu.
Everdinas
Mikroprocesoriniai Sovek degimai, opozito detales.
Vartotojo avataras
Voldemaras1975
Naujokas
Naujokas
Pranešimai: 14
Užsiregistravo: 10 Vas 2013, 16:19

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Voldemaras1975 »

Marsrutas Lietuvos ribose. Planuoju 3-4. dienom. Ne judreis kaimu ir uzmiesciu keleis, Aplankyti graziauses ( lankomeusias ne iprasto vaizdo vietas ). Su nakvine palapineje prie ezeru, ar seip vandes telkiniu. Kuriuos rasiu pakeliui. Tikslaus marsruto nesudareu. Bus matyti eksprontu kelije.
Vartotojo avataras
Alexx
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 2798
Užsiregistravo: 18 Kov 2012, 20:48
Miestas: Kaunas

Re: KMZ MT10 1976m. remontas restauracija

Standartinė Alexx »

manciusm rašė:Blokus rinkausi tiesiog išplauti. Norėjau natūralesnio vaizdo. Kantrybės reikia su pastovėjusiu aliuminiu. Ypač cilindrai, galvutės. Bet viskas gavosi normos ribose. Naudojau neypatingą chemiją (foto matosi). Maloniai nustebino židinio stiklo valiklis. Gražiai nuima apnašas, kurių neįveikia kiti plovikliai. :)) . Skamba kaip iš reklamos, bet tai tiesa. Užbaigiant su skudurėliu ir poliravimo pasta metalui atgaivinti pervaliau. Kol kas tiek.
Reikia pasizimieti ZIDINIO STIKLO VALYKLI ;)
Pries klausdami kazka geriausiai paskaityti temos pradzia ! :D
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=57&t=48059
Megstu konkretuma