Taip pat info apie tepalo siurbliuka, stumoklius ir kita avriklio tiuninga galite rasti sioje temoje.
http://www.oldtimers.lt/viewtopic.php?f=29&t=51606
P.S. Asmeniskai man, nelabai aptinka autotechnkos metalas is kurio jie lieja stumoklius. Jis per sunkus. O dar buna ir sieneles storokos vietomis pas juos gaunasi. Zodizu, mano parodytoje temoje matyti, kad stumoklis gerokai mazesnis bet svoris berods toks pat.
Arno atveju, tepalo siurbliuko vamzdeli (pailginta) buciau denges pilnai, gamines mazesni tinkliuka, bet kad uzdengtu iki korpuso, nes prisiurbs pro virsu siuksliu. Taip pat tepimo tikrai reiktu geresnio siems varikliams. Kaip parodyta mano teoje, dantratukai gaminti dvigubai didesni.
Slitsas, manau, pats zinai, kad tepalo rezervas cia niekuo detas. Jei motociklas valgo tepalus, reikia ta problema tvarkyti, o ne dapilineti, kas 100Km po kelis simtus ml. Didesnis tepalo kiekis skirtas tik geresniam ausnimui. Kaip ir Arnas sake, siurbliuko vamzdeli ilginti reikia, nes saltas tepalas kelaiuja zemyn, o siltas laikosi apacioje. Fizika.
Bet cia tik mano nuomone, spreskit patys.