Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
Moderatoriai:TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Sveiki entuziastai.
Taigi neseniai isigijau si aparata, noras vis gristi prie sovietines technikos neisbleso. Bandysiu po truputi prikelti.. Su lopsiu tad ir keleiviams vietos bus visada laukiami pasisakymai. Kartu ir pats mokinsiuos. Nupirkus noriu uzkurt, isitikint kad variklis tvarkoj.. nes pardavejes sake kad perinktas naujai.. Toliau visiskas isrinkimas ir lipdymas per naujo..Taigi susiduriau su problemom, nebuvo kibirksties,blogas degimas... problema kondensatoriuose.. kibirksciai atsiradus akumiliatorius jau buvo beveik issikroves, bandant kurt.. islindo problemos su karburatotium... taigi teks dirbti toliau..
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Taigi si savaitgali uzkuriau izh'a... pagaliau.. visus begius meto kaip priklauso... Degimas lyg ir gerai..
Norejau paklaust keletos dalyku:
Kaip technikine ziuri i ju duminguma? Nes uzkurus tai dumu nemazai , aisku pasilus sumazejo bet vistiek.. manau turetu pealeist nes tais laikais kiti reikalavimai buvo.
Antra gal kas zino lenku parduotuviu ar kitokiu kokiu kur jiems butu galima nusipirkti nauju daliu.. pradziai domina duslintuvai ir alkunes... Nes senieji aprudyje ir isvidaus pora mm suodziu sienele... tai chromuot nelabai galvoju...
Ur trecia gal butu galima kazkur rasti siam modeliui chromuojamu ir cinkuojamu detaliu sarasa?
Dekui.
Siuo metu pradejau pilnai ardyti .. Remas kartu su liulkos remu keliaus i smeliavima.. foto bus ryt
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
Paskutinį kartą redagavo bartex 21 Gru 2015, 08:06, redaguota 1 kartą(us).
Del duminimo tai neturetu buti bedu praeiti TA, nes visi dvitakciai dumina, man bent jau kartais kontrolierius sako, kada varau savo iž pl5 TA, geriau nevesk variklio, nes pridūminsiu jų patalpą Tai per TA kartais net nevedu variklio, nebent kontrolierius kartais nori apsukti pora ratu aikstelej is smalsumo
Bent jau Utenoje paklausus tech. apžiūrų inspektoriaus ką tikrina motociklams per tech. apžiūra iškart sulaukiau klausimo: Koks motociklas? Atsakius kad Iž p5 ir j(66m) atsakė kad: Stabdžius, vairo kolonėlės klibėjimą, turi veikti šviesos, posūkių signalai(jei gamintojo buvo numatyti), gabaritai, stop žibintas ir numerio apšvietimas. Kas mane labiausiai suglumino tai kad pagal metus priklauso vienas arba du veidrodėliai, taip ir nesupratau nuo kokių metų tas skirtumas atsiranda bet Iž p5 reikia dviejų, o iž j(66m) užtenka vieno kairėje pusėje. Paklausus dėl dūmingumo tikrinimo tik nusijuokė kad niekas dvitakčiam jo netikrina nes ten kažkokia kitokia įranga ir ji neatsipirktu dėl dvitakčių transporto priemonių mažo kiekio taip kad su dūmingumu gali būti ramus.
"Duodami patarimai, bet neduodama proto jais naudotis." - F. de Larošfuko +37061645934, Nerijus
Dėl dūmingumo jiem yra visiškai vienodai. Manes prašė užvesti vieną kart kai šviesas tikrino. Nors esu TA atlikes tik stumdydamas iš vieno taško į kitą.
Dėl veidrodelių: visada pas mane ant motociklų būna 2 , tačiau kai ejau TA su Iž P2, tai jaunas kontrolierius ejo pas senesni ir klausė ar normalu, kad yra 1 veidrodėlis. Sulaukęs teigiamo atsakymo tikrino toliau.
Beveik baigiama isardyti.. moto remas ir lopsio remas bus smeliuojami ir gruntuojami. Visos kitos dalys bus apdirbamos rankiniu budu..
Beje susiduriau su problema.. Galinis eatas susiverzia ant asies esanciu verzle.. uz sios verzles stovi 36 verzle.. kurios neimanoma atsukt.. ka ji verzia? Gal kokia fiksacija ten padaryta, net pakaitinus neatsisuko...
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.