Jei nesate visiškai kurčias, sėskite į M412 arba M2140 (normaliai sureguliuotą, nieko keisti nereikia) ir vidutinio statumo įkalnėje važiuodamas apie 40-45 km/h greičiu ketvirtąja pavara staiga numinkite iki galo akseleratoriaus paminą. Va, tas malonus kalantis skambesys ir turėtų suteikti Jums nepakartojamų įspūdžių. Sėkmės bandymuose. Tikiuosi temą autoriui nelabai sugadinome, bet gal pratęskime kitur. Aprašykite, kaip sekėsi.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
Baigtas projektas Mini projektas-zaz 968 M
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
Raimis
- ekspertas

- Pranešimai: 8606
- Užsiregistravo: 09 Vas 2004, 11:24
- Miestas: Alytus
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Beveik viskas teisingai, išskyrus teiginį, kad detonacijos neįmanoma išgirsti. 
Jei nesate visiškai kurčias, sėskite į M412 arba M2140 (normaliai sureguliuotą, nieko keisti nereikia) ir vidutinio statumo įkalnėje važiuodamas apie 40-45 km/h greičiu ketvirtąja pavara staiga numinkite iki galo akseleratoriaus paminą. Va, tas malonus kalantis skambesys ir turėtų suteikti Jums nepakartojamų įspūdžių. Sėkmės bandymuose. Tikiuosi temą autoriui nelabai sugadinome, bet gal pratęskime kitur. Aprašykite, kaip sekėsi.
Jei nesate visiškai kurčias, sėskite į M412 arba M2140 (normaliai sureguliuotą, nieko keisti nereikia) ir vidutinio statumo įkalnėje važiuodamas apie 40-45 km/h greičiu ketvirtąja pavara staiga numinkite iki galo akseleratoriaus paminą. Va, tas malonus kalantis skambesys ir turėtų suteikti Jums nepakartojamų įspūdžių. Sėkmės bandymuose. Tikiuosi temą autoriui nelabai sugadinome, bet gal pratęskime kitur. Aprašykite, kaip sekėsi.
Forume rašome lietuviškai.
!!!
-
Vilmis555
- Forumietis

- Pranešimai: 368
- Užsiregistravo: 07 Spa 2014, 09:07
- Miestas: Alytus
Re: Mini projektas-zaz 968 M
[quote="motomaniuxas"]Pasipyle komentaru, net neketinau tiek sulaukti:)
Paskutinis detonacijos apibrezimas nera visiskai teisingas.
Pabreziu, detonacijos NEIMANOMA isgirsti, nes tai yra tokie dazniai, kuriu zmogaus ausis fiziskai negali girdeti, o visi meistrai, sakantys "girdziu, kad detonuoja" yra sarlatanai ir nemoka net gerai surinkti variklio.
Kas buna per velu ir kodel -
detonacija yra reiskinys, kuomet suspaustas misinis NE UZSIDEGA, o SPROGSTA (sitos dvi savokos yra visiskai skirtingos) ir gaunami didziuliai smugiai stumoklinei grupei. To pasekoje greiciausiai yra sudauzomi tarpziedziai ir motoras uzkala.
Nera teisinga sakyti, kad "truputis detonacijos trumpina tarnavimo laika, nieko blogo neatsitinka", nes arba detonuoja, arba nedetonuoja: kaip ir minejau - kai uzdetonuoja, buna per velu.
Automobiliuose, kuriuose variklio darba valdo kompiuteris, yra irengti detonacijos jutikliai, kurie seka variklio virpesius ir pajute menkiausius detonacijos pozymius iskart velina uzdegimo kampa.
Apie savaimini uzsidegima issireisket teisingai. Dauguma didziuju sporto guru vazineja su tokiais varikliais, bet taip pat klaidinga manyti, kad tai yra normalu ir nieko cia blogo. Tai nera taspats, kas misini uzdegti kibirkstimi - misinys gali uzsidegti ir nuo kibirksties, ir pats (pvz apacioje, prie stumoklio dugno, kai jis nepakiles iki vmt). Is to taip pat gaunami smugiai, kuriu pasekmes jau minejau.
na tikriausiai mažai esi naudojes sovietine technika ir nesi girdėjes kaip Raimis rašė "piršta kala" ne tik moskvičiuose tas jausmas buvo juntamas
Paskutinis detonacijos apibrezimas nera visiskai teisingas.
Pabreziu, detonacijos NEIMANOMA isgirsti, nes tai yra tokie dazniai, kuriu zmogaus ausis fiziskai negali girdeti, o visi meistrai, sakantys "girdziu, kad detonuoja" yra sarlatanai ir nemoka net gerai surinkti variklio.
Kas buna per velu ir kodel -
detonacija yra reiskinys, kuomet suspaustas misinis NE UZSIDEGA, o SPROGSTA (sitos dvi savokos yra visiskai skirtingos) ir gaunami didziuliai smugiai stumoklinei grupei. To pasekoje greiciausiai yra sudauzomi tarpziedziai ir motoras uzkala.
Nera teisinga sakyti, kad "truputis detonacijos trumpina tarnavimo laika, nieko blogo neatsitinka", nes arba detonuoja, arba nedetonuoja: kaip ir minejau - kai uzdetonuoja, buna per velu.
Automobiliuose, kuriuose variklio darba valdo kompiuteris, yra irengti detonacijos jutikliai, kurie seka variklio virpesius ir pajute menkiausius detonacijos pozymius iskart velina uzdegimo kampa.
Apie savaimini uzsidegima issireisket teisingai. Dauguma didziuju sporto guru vazineja su tokiais varikliais, bet taip pat klaidinga manyti, kad tai yra normalu ir nieko cia blogo. Tai nera taspats, kas misini uzdegti kibirkstimi - misinys gali uzsidegti ir nuo kibirksties, ir pats (pvz apacioje, prie stumoklio dugno, kai jis nepakiles iki vmt). Is to taip pat gaunami smugiai, kuriu pasekmes jau minejau.
na tikriausiai mažai esi naudojes sovietine technika ir nesi girdėjes kaip Raimis rašė "piršta kala" ne tik moskvičiuose tas jausmas buvo juntamas
-
pavel1332
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Gerai uzdarom tema apie detonacja 
-
motomaniuxas
- Naujokas

- Pranešimai: 5
- Užsiregistravo: 26 Kov 2013, 17:42
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Gerai, pabaikim sia tema:) visiem siulau paskaityti modernios literaturos. O temos autorius saunuolis, geras projektas!
-
pavel1332
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Ačiūmotomaniuxas rašė:Gerai, pabaikim sia tema:) visiem siulau paskaityti modernios literaturos. O temos autorius saunuolis, geras projektas!
-
pavel1332
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Pastačiau bagažinę na ir stovi nelabai gerai nes priekis bagažinės išlindęs gal pusė centimetro(pagal visa ilgi išlindęs vienodai kažkaip žiūrisi). Priekis buvo daužtas ir taip ištraukėme priekinius sparnus gal po 2-3cm bet dar neidealiai. Pagal sparnus sueina viskas gerai o pats televizorius norėtųsi kad būtų dar trupuciuka islindes i prieki. Patys sparnai dar truputi ilengti (sparnų galiukai) į vidų ir pagal sparnus televizorius stovi lygiai bet žiūrint kai stovi bagažinę tai truputi matosi kad televizorius įlindęs i vidų. Jau kaip yra jau vėlu kažką keisti. Nieko kita karta padarysiu geriau
Rytoj padsrysiu geresnių foto 
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
-
pavel1332
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Ir žinau turbūt kokia problema buvo kad variklį užkurti negalėjau. As kai dejau tromblioriu tai skriejika staciau kad žiūrėtu i pirmą cilindrą o turėjau statyti kad žiūrėtų i pirmą zvaklaidi. Todel man kibirkštį duodavo nelaiku ir negalėjau normaliai nureguliuoti degimą. Dabar pastačiau kaip turi būti nustačiau degima su lemputė ir rytoj bandysiu kurti. Manau turėtų uzsikurti is puses pasukimo 
-
kęstutis
- Forumietis

- Pranešimai: 1258
- Užsiregistravo: 31 Sau 2014, 14:49
- Miestas: Šilutė
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Kol automobilis nenudažytas manau pareguliuoti detalės nevėlu. Nudažius į akis visada krenta tarpų tarp detalių vienodumas. Jei sparnus ištraukėt į prieķį 2_3 cm tai ar tarpai tarp sparnų ir durų ar nebus didžiuliai. Priekinio kapoto tarpai tarp sparnų ir krūtinės turėtų būti vienodi. Jei neina sureguliuoti kapoto, gal galima padidinti kapoto lankstų tvirtinimo vietas.
-
pavel1332
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Durų tarpai dabar normalus nes prieš tempiant duris kai atidarinedavau tai uz sparno jie kabinosi. Pats sparno priekis buvo ilenktas i vidu. Dabar iseina kad reikia dar traukti visa prieki o kaip tai padaryti nelabai įsivaizduojukęstutis rašė:Kol automobilis nenudažytas manau pareguliuoti detalės nevėlu. Nudažius į akis visada krenta tarpų tarp detalių vienodumas. Jei sparnus ištraukėt į prieķį 2_3 cm tai ar tarpai tarp sparnų ir durų ar nebus didžiuliai. Priekinio kapoto tarpai tarp sparnų ir krūtinės turėtų būti vienodi. Jei neina sureguliuoti kapoto, gal galima padidinti kapoto lankstų tvirtinimo vietas.
-
pavel1332
- Forumo rėmėjas

- Pranešimai: 263
- Užsiregistravo: 04 Bir 2015, 14:20
- Miestas: Vilnius
Re: Mini projektas-zaz 968 M
Kazkaip taip atrodo dabar
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.