Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

M 72

Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.

Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai

Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.

Plačiau: Visos taisyklės
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

kaimas rašė:Paprastai cilindriniai vidiniai paviršiai ištekinami paliekant užlaidą, o paskui honinguojami su honingavimo staklėm. Tai baigiamasis apdirbimas. Šio proceso rezultatas puikiai matosi šio projekto autoriaus darytose foto su cilindrais. Matosi jog apdirbtas paviršius tarsi "išbraižytas". Tačiau dėl išilginės pastūmos kitimo ir hono sukimosi, grūdelių "išbraižyta" tajektorija nesikartoja.
Tai taip suprantu jai tik slifuotas nera gerai?Nes nesu didelis variklinis,galiu isrinkti ir surinkti,visais tais slifavimasis pradejau dometis dabar,anksciau paprasta cilindras naujas stumokliai orginalus ir pirmyn.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
Vartotojo avataras
kaimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:56
Miestas: Palanga

Standartinė kaimas »

Tai yra tarsi trumpinys - šlifuoti, paplitęs tarp "variklinių", tačiau šį apdirbimą paprastai sudaro tai, kas aprašyta anksčiau.
Vartotojo avataras
spoileriz
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
Miestas: Jurgenburg

Standartinė spoileriz »

Kiti dar ir pridirbinėja, kad nebūtų honingavimo suraižymų. Tuomet dar geriau, ir žiedai ilgiau tarnauja.
Vartotojo avataras
marjaxxx
Aukcionų arbitras
Aukcionų arbitras
Pranešimai: 1623
Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
Miestas: Panevėžys - Vilnius

Standartinė marjaxxx »

spoileriz rašė:Kiti dar ir pridirbinėja, kad nebūtų honingavimo suraižymų. Tuomet dar geriau, ir žiedai ilgiau tarnauja.
Bet ar tas suraižymas nepagerina tepimo?
Vartotojo avataras
Kęstutis 57
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 887
Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58

Standartinė Kęstutis 57 »

Tam ir braižo, kad tepimas pagerėtų. Kaune vienos skylės apdirbimas kainavo 30 lt. Vilniuje klausiau, tai sakė,- 50. Man Kaunas arčiau ir pigiau. Kitą sykį skaičiuoji: ar kelionė, ar paslaugos. Įsivesk nuorodą ,,honingavimas,, ir tau išmes daug lietuviškų puslapių.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Vartotojo avataras
kaimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:56
Miestas: Palanga

Standartinė kaimas »

Idomiai čia... Grupė prisidirba ir to šiurkščio nebelieka. Tai tada tepimas pablogėja?..
Vartotojo avataras
Xottabich
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 282
Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
Miestas: Aussie

Standartinė Xottabich »

Kaip tik po honingavimo tepimas pagerėja. Ankščiau maniau (ir dabar daugelis dar galvoja) kad po honingavimo dar galima baigiamąją operaciją padaryti - poliravimą, bet klydau. Po honingavimo ruoželiuose išsilaiko tepalas kai žiedai jį stumia cilindro sienelėse. O po poliravimo paviršius lieka lygus, ir nubraukiamas visas tepalas, nebelieka jokios tepalo plėvelės. Sportininkai poliruoja cilindrus, norėdami išgauti papildomų arklio galių, bet reikia nepamiršti kad tokie varikliai skirti varžyboms, o ne ilgaamžiškumui. Beto žiedai ir tepalas ten eina geresnės kokybės. Nuo 2006-ųjų metų pradėtas naujas cilindrų išbaigimo metodas – lazeriu padaromos duobutės. Lazerinis įrankis sienelėse padaro mikroduobutes, po to cilindras honinguojamas. Tokiu atveju, tepalai garantuotai išlieka cilindro sienelėse ir efektyviai sumažina trintį ir dilimą tarp žiedų. Tyrimais įrodyta, kad tokia technologija prailgina stūkmoklinei grupei priskiriamų elementų tarnavimo laiką iki 20%. Tai yra didelis pasiekimas. Deja, kol kas Lietuvoje jokioje remonto įmonėje nėra galimybės tai atlikti.
Vartotojo avataras
kaimas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 111
Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:56
Miestas: Palanga

Standartinė kaimas »

Palaukit, logiškai pamastykit per kiek laiko tų suraižymų po honigavimo stumoklinei grupei padirbus nebelieka? Kiek teko susidurti gan greitai. Apie lazerines technologijas yra tekę irgi įdomių dalykų skaityt.
Vartotojo avataras
milzinas
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 1603
Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
Miestas: Kretinga

Standartinė milzinas »

nežinau kiek teisybes,bet girdejau kad tai yra daroma tam kad ziedai geriau prisitridibtu prie cilinndro,tipo jai cilindro sieneles butu veidrodines,ziedas praslystu ir trintis butu mazesne,o kai sienele siurksti ziedas greiciau ir tikslaiu ar kaip cia paskyt,prisitrina.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
grunge
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 33
Užsiregistravo: 14 Spa 2008, 23:01

Standartinė grunge »

kaimas rašė:Palaukit, logiškai pamastykit per kiek laiko tų suraižymų po honigavimo stumoklinei grupei padirbus nebelieka? Kiek teko susidurti gan greitai. Apie lazerines technologijas yra tekę irgi įdomių dalykų skaityt.

na teko daryti nesenai motora su pradegusiu stumuokliu vienu (dyzelini kadangi darbas susijes su tuom ir dauguma dyzeliai sunkusis transportas) tai vezem bloka valyti honinguoti, surinkome, ir tas pats automobilis gryzo pas mus po 60tukranciu su pradegusiu kitu stumuokliu tai isiardes po tiek km vis dar matesi ruozeliai, jai tai padaryta pagal visa technologija tai jie turetu islikti apie 100k tikrai o juolabiau tokiam oltimeriskui "aparattui" kuris tiek gal net nenuvaziuos per atranji savo gyvenima pilnai uzteks :)

o del poliravimo sportiniuose motoruose tai teko daryti ne viena motora ziediniams automobiliams, ralliniams tai nieko nepoliravome islaikem ta pacia technologija kokia ir stadatinem tik detales kitos lengvinta ir tt :) is esmes tepimo abiem reik :) nuo to priklauso ilgaamizkumas