Tai taip suprantu jai tik slifuotas nera gerai?Nes nesu didelis variklinis,galiu isrinkti ir surinkti,visais tais slifavimasis pradejau dometis dabar,anksciau paprasta cilindras naujas stumokliai orginalus ir pirmyn.kaimas rašė:Paprastai cilindriniai vidiniai paviršiai ištekinami paliekant užlaidą, o paskui honinguojami su honingavimo staklėm. Tai baigiamasis apdirbimas. Šio proceso rezultatas puikiai matosi šio projekto autoriaus darytose foto su cilindrais. Matosi jog apdirbtas paviršius tarsi "išbraižytas". Tačiau dėl išilginės pastūmos kitimo ir hono sukimosi, grūdelių "išbraižyta" tajektorija nesikartoja.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
Dėkojame už supratingumą.
M 72
Moderatoriai: TVR, rcepa, Moderatoriai
Forumo taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
III dalis. Projektai
1) Projektų skyrelis skirtas informuoti apie konkrečius vykdomus ar pabaigtus restauracijos ar artimus restauracijai projektus, kuriuose matosi restauracijos ar tvarkymo eiga.
2) Vienam projektui skirta viena tema. Temoje būtina pateikti nuotraukas, kuriose pateikiamas kompleksinis visos transporto priemonės tvarkymas.
3) Temos pavadinime turi matytis transporto priemonės pavadinimas ir pagaminimo metai.
4) Tema laikoma netinkama šiam skyreliui, jei iš vykdomo projekto matosi, kad technikai bus atliekami esminiai perdarymai, ar tai jau buvo padaryta. Esminiais perdarymais laikomi kėbulo, važiuoklės perdarymai, variklio pakeitimas, bei kiti pakeitimai, iš kurių akivaizdžiai matosi, kad transporto priemonė perdaryta.
Plačiau: Visos taisyklės
-
milzinas
- Forumietis

- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
-
kaimas
- Forumietis

- Pranešimai: 111
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:56
- Miestas: Palanga
-
spoileriz
- Forumietis

- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 12 Kov 2006, 13:48
- Miestas: Jurgenburg
-
marjaxxx
- Aukcionų arbitras

- Pranešimai: 1623
- Užsiregistravo: 05 Spa 2007, 13:50
- Miestas: Panevėžys - Vilnius
-
Kęstutis 57
- Forumietis

- Pranešimai: 887
- Užsiregistravo: 27 Rgp 2009, 23:58
Tam ir braižo, kad tepimas pagerėtų. Kaune vienos skylės apdirbimas kainavo 30 lt. Vilniuje klausiau, tai sakė,- 50. Man Kaunas arčiau ir pigiau. Kitą sykį skaičiuoji: ar kelionė, ar paslaugos. Įsivesk nuorodą ,,honingavimas,, ir tau išmes daug lietuviškų puslapių.
Kęstutis, bet ne tas.
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
Kaunas, tel. Nr.: 8 687 52321
-
kaimas
- Forumietis

- Pranešimai: 111
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:56
- Miestas: Palanga
-
Xottabich
- Forumietis

- Pranešimai: 282
- Užsiregistravo: 16 Sau 2008, 17:10
- Miestas: Aussie
Kaip tik po honingavimo tepimas pagerėja. Ankščiau maniau (ir dabar daugelis dar galvoja) kad po honingavimo dar galima baigiamąją operaciją padaryti - poliravimą, bet klydau. Po honingavimo ruoželiuose išsilaiko tepalas kai žiedai jį stumia cilindro sienelėse. O po poliravimo paviršius lieka lygus, ir nubraukiamas visas tepalas, nebelieka jokios tepalo plėvelės. Sportininkai poliruoja cilindrus, norėdami išgauti papildomų arklio galių, bet reikia nepamiršti kad tokie varikliai skirti varžyboms, o ne ilgaamžiškumui. Beto žiedai ir tepalas ten eina geresnės kokybės. Nuo 2006-ųjų metų pradėtas naujas cilindrų išbaigimo metodas – lazeriu padaromos duobutės. Lazerinis įrankis sienelėse padaro mikroduobutes, po to cilindras honinguojamas. Tokiu atveju, tepalai garantuotai išlieka cilindro sienelėse ir efektyviai sumažina trintį ir dilimą tarp žiedų. Tyrimais įrodyta, kad tokia technologija prailgina stūkmoklinei grupei priskiriamų elementų tarnavimo laiką iki 20%. Tai yra didelis pasiekimas. Deja, kol kas Lietuvoje jokioje remonto įmonėje nėra galimybės tai atlikti.
-
kaimas
- Forumietis

- Pranešimai: 111
- Užsiregistravo: 23 Spa 2006, 21:56
- Miestas: Palanga
-
milzinas
- Forumietis

- Pranešimai: 1603
- Užsiregistravo: 26 Kov 2009, 20:17
- Miestas: Kretinga
nežinau kiek teisybes,bet girdejau kad tai yra daroma tam kad ziedai geriau prisitridibtu prie cilinndro,tipo jai cilindro sieneles butu veidrodines,ziedas praslystu ir trintis butu mazesne,o kai sienele siurksti ziedas greiciau ir tikslaiu ar kaip cia paskyt,prisitrina.
Niekada neperženk ribos.Neperženges ribos niekada nesužinosi,kur ji yra.
-
grunge
- Forumietis

- Pranešimai: 33
- Užsiregistravo: 14 Spa 2008, 23:01
kaimas rašė:Palaukit, logiškai pamastykit per kiek laiko tų suraižymų po honigavimo stumoklinei grupei padirbus nebelieka? Kiek teko susidurti gan greitai. Apie lazerines technologijas yra tekę irgi įdomių dalykų skaityt.
na teko daryti nesenai motora su pradegusiu stumuokliu vienu (dyzelini kadangi darbas susijes su tuom ir dauguma dyzeliai sunkusis transportas) tai vezem bloka valyti honinguoti, surinkome, ir tas pats automobilis gryzo pas mus po 60tukranciu su pradegusiu kitu stumuokliu tai isiardes po tiek km vis dar matesi ruozeliai, jai tai padaryta pagal visa technologija tai jie turetu islikti apie 100k tikrai o juolabiau tokiam oltimeriskui "aparattui" kuris tiek gal net nenuvaziuos per atranji savo gyvenima pilnai uzteks
o del poliravimo sportiniuose motoruose tai teko daryti ne viena motora ziediniams automobiliams, ralliniams tai nieko nepoliravome islaikem ta pacia technologija kokia ir stadatinem tik detales kitos lengvinta ir tt