Vien suspaudimo laipsnį davedus iki 9-9.5 bus pakankamai efekto (čia bijau patarti, gal užtektų ir 8.5, pakėlus suspaudimo laipsnį trumpės motoro resursas, jei nenaudosi detalių iš kokybiškesnių (atitinkamai ir daug brangesnių) lydinių). Toliau - korbiuratorius, velenėliai. Ir efekto, bent jau man, pakaktų..mendoza. rašė:Labai norint, manau galima... dauguma amerikietisku automobiliu irgi nera gime sportui, o paziurekit kokie Hot Rod'ai gimsta... taip pat ir gaz 53 astuoniuke, potencialo ji turi, tik, ten labai daug ka pedaryt/modifikuot reiktu... vien tik ji ideti i gaz 24 nepakankamariussta rašė:Iš "Volgos" sportinės mašinos nepadarysi ir su "bimbalais" vargiai palenktyniausi,- jeigu 160km/val dugnas.
Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.
	Dėkojame už supratingumą.
gaz 53 matoras ----> gaz 24 masinas:D
Moderatoriai: TVR, Moderatoriai
- 
				Aidux
 - Forumietis

 - Pranešimai: 20
 - Užsiregistravo: 28 Bir 2008, 23:35
 
- 
				bratiaga
 - Forumietis

 - Pranešimai: 140
 - Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
 - Miestas: Kelme
 
zmz-53-12 
variklio drabinis turis l - 4.25
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw - 88.5
alkuninio veleno sukimosi daznis, kai galia maksimali, min-1 - 3200
zmz-24-01
variklio darbinis turis l - 2.445
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw(ne menee) - 62.5(85)
alkunino veleno sukimosi daznis, kia galia maksimali, min-1 - 2500-3000
			
			
									
						
										
						variklio drabinis turis l - 4.25
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw - 88.5
alkuninio veleno sukimosi daznis, kai galia maksimali, min-1 - 3200
zmz-24-01
variklio darbinis turis l - 2.445
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw(ne menee) - 62.5(85)
alkunino veleno sukimosi daznis, kia galia maksimali, min-1 - 2500-3000
- 
				Sergej
														 - Forumietis

 - Pranešimai: 936
 - Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
 - Miestas: Vilnius
 
o dabar paziurek i sukimo momento kreives, ir suprasi, kad galingumas cia ne prieko. Skirtumas akivaizdus.bratiaga rašė:zmz-53-12
variklio drabinis turis l - 4.25
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw - 88.5
alkuninio veleno sukimosi daznis, kai galia maksimali, min-1 - 3200
zmz-24-01
variklio darbinis turis l - 2.445
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw(ne menee) - 62.5(85)
alkunino veleno sukimosi daznis, kia galia maksimali, min-1 - 2500-3000
- 
				bratiaga
 - Forumietis

 - Pranešimai: 140
 - Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
 - Miestas: Kelme
 
Truputelis progreso darbuose taciau mazai dziugesio 
  Pats variklis kaip ir tilpo ideti taciau ismetimo kolektoriai nebetelpa taip pat karteri perdarius jis gautus manau per mazas tai varikliui truktu tepalo, keletas nuotraukyciu.
			
			
						Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				bratiaga
 - Forumietis

 - Pranešimai: 140
 - Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
 - Miestas: Kelme
 
- 
				npn
 - Forumietis

 - Pranešimai: 544
 - Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
 - Miestas: Kaunas
 
Šiaip jau masinėje gamyboje automobilių kėbulai virinami kontaktiniu būdu, taškais. Taip yra ir čia. Todėl siūlės ir nepamatysi, nes jos ir nėra. Kontaktinio suvirinimo vietose lieka duobutės, kurias išgręžus per vieną skardą su specialiu grąžtu galima atskirti detales.bratiaga rašė:Ir kas man pasakys kaip ta prieky skarda nuimt kur kapoto spyna yra, ji nei ant varztu prisukta, nei kniedyta, o kazkaip tipo kaip ir virinta butu, bet ir siuliu virinimo nesimato.
- 
				bratiaga
 - Forumietis

 - Pranešimai: 140
 - Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
 - Miestas: Kelme
 
- 
				tadas1991
														 - moderatorius

 - Pranešimai: 2068
 - Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
 - Miestas: Kaunas
 
- 
				npn
 - Forumietis

 - Pranešimai: 544
 - Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
 - Miestas: Kaunas
 
Kaip jau minėjo galima, bet gi gręžimui nereikia kažkokių sunkiai gaunamų įrankių ar ypatingų sugebėjimų. Švariai ir gražiai, na nebent prieiti neina. O kitais metodais gal nuplėši ir greitai, bet gausi paskui tiesinti ir t.t. Galų gale skylių vistiek greičiausiai reiks, kad detales privirinti taip kaip buvo (imituojant kontaktinį suvirinimą).bratiaga rašė:O negreziant kitaip neimanoma ju atskirt?
Foto nugręžiota išorinė slenksčio skarda.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
			
						
										
						- 
				bratiaga
 - Forumietis

 - Pranešimai: 140
 - Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
 - Miestas: Kelme
 
Gal galit nuotraukike imest kaip tas specialus graztas turetu atrodyt, o paprastas metalui graztas netinka?npn rašė:Šiaip jau masinėje gamyboje automobilių kėbulai virinami kontaktiniu būdu, taškais. Taip yra ir čia. Todėl siūlės ir nepamatysi, nes jos ir nėra. Kontaktinio suvirinimo vietose lieka duobutės, kurias išgręžus per vieną skardą su specialiu grąžtu galima atskirti detales.bratiaga rašė:Ir kas man pasakys kaip ta prieky skarda nuimt kur kapoto spyna yra, ji nei ant varztu prisukta, nei kniedyta, o kazkaip tipo kaip ir virinta butu, bet ir siuliu virinimo nesimato.