Jeigu susiduriate su problemomis ar neveikia funkcionalumas, praneškite administracijai.
Dėkojame už supratingumą.

gaz 53 matoras ----> gaz 24 masinas:D

Perdarytos senovinės technikos (hotrod) skyrelis yra skirtas diskusijoms apie senovinę techniką, kuriai yra daugiau nei 30 metų ir kuri turi esminių perdarymų.

Moderatoriai: TVR, Moderatoriai

Aidux
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 28 Bir 2008, 23:35

Standartinė Aidux »

.mendoza. rašė:
mariussta rašė:Iš "Volgos" sportinės mašinos nepadarysi ir su "bimbalais" vargiai palenktyniausi,- jeigu 160km/val dugnas. :D
Labai norint, manau galima... dauguma amerikietisku automobiliu irgi nera gime sportui, o paziurekit kokie Hot Rod'ai gimsta... taip pat ir gaz 53 astuoniuke, potencialo ji turi, tik, ten labai daug ka pedaryt/modifikuot reiktu... vien tik ji ideti i gaz 24 nepakanka :)
Vien suspaudimo laipsnį davedus iki 9-9.5 bus pakankamai efekto (čia bijau patarti, gal užtektų ir 8.5, pakėlus suspaudimo laipsnį trumpės motoro resursas, jei nenaudosi detalių iš kokybiškesnių (atitinkamai ir daug brangesnių) lydinių). Toliau - korbiuratorius, velenėliai. Ir efekto, bent jau man, pakaktų.
bratiaga
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
Miestas: Kelme

Standartinė bratiaga »

zmz-53-12
variklio drabinis turis l - 4.25
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw - 88.5
alkuninio veleno sukimosi daznis, kai galia maksimali, min-1 - 3200

zmz-24-01
variklio darbinis turis l - 2.445
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw(ne menee) - 62.5(85)
alkunino veleno sukimosi daznis, kia galia maksimali, min-1 - 2500-3000
Vartotojo avataras
Sergej
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 936
Užsiregistravo: 20 Geg 2004, 16:22
Miestas: Vilnius

Standartinė Sergej »

bratiaga rašė:zmz-53-12
variklio drabinis turis l - 4.25
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw - 88.5
alkuninio veleno sukimosi daznis, kai galia maksimali, min-1 - 3200

zmz-24-01
variklio darbinis turis l - 2.445
suslegimo laipsnis - 6.7
galia kw(ne menee) - 62.5(85)
alkunino veleno sukimosi daznis, kia galia maksimali, min-1 - 2500-3000
o dabar paziurek i sukimo momento kreives, ir suprasi, kad galingumas cia ne prieko. Skirtumas akivaizdus.
bratiaga
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
Miestas: Kelme

Standartinė bratiaga »

Truputelis progreso darbuose taciau mazai dziugesio :? Pats variklis kaip ir tilpo ideti taciau ismetimo kolektoriai nebetelpa taip pat karteri perdarius jis gautus manau per mazas tai varikliui truktu tepalo, keletas nuotraukyciu.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
bratiaga
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
Miestas: Kelme

Standartinė bratiaga »

Ir kas man pasakys kaip ta prieky skarda nuimt kur kapoto spyna yra, ji nei ant varztu prisukta, nei kniedyta, o kazkaip tipo kaip ir virinta butu, bet ir siuliu virinimo nesimato.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

bratiaga rašė:Ir kas man pasakys kaip ta prieky skarda nuimt kur kapoto spyna yra, ji nei ant varztu prisukta, nei kniedyta, o kazkaip tipo kaip ir virinta butu, bet ir siuliu virinimo nesimato.
Šiaip jau masinėje gamyboje automobilių kėbulai virinami kontaktiniu būdu, taškais. Taip yra ir čia. Todėl siūlės ir nepamatysi, nes jos ir nėra. Kontaktinio suvirinimo vietose lieka duobutės, kurias išgręžus per vieną skardą su specialiu grąžtu galima atskirti detales.
bratiaga
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
Miestas: Kelme

Standartinė bratiaga »

O negreziant kitaip neimanoma ju atskirt?
Vartotojo avataras
tadas1991
moderatorius
moderatorius
Pranešimai: 2068
Užsiregistravo: 15 Lap 2006, 20:03
Miestas: Kaunas

Standartinė tadas1991 »

Kišt kaltą į tarpą ir kalt. Taip susilankstys skardų kraštai. Arba pjaut. Duot įtempimą ir kaitint su svarke, kol atlips. Yra tų būdų ir daugiau (tiksliau, prigalvot įmanoma), bet gręžt - gražiausiai.
npn
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 544
Užsiregistravo: 11 Lap 2007, 20:46
Miestas: Kaunas

Standartinė npn »

bratiaga rašė:O negreziant kitaip neimanoma ju atskirt?
Kaip jau minėjo galima, bet gi gręžimui nereikia kažkokių sunkiai gaunamų įrankių ar ypatingų sugebėjimų. Švariai ir gražiai, na nebent prieiti neina. O kitais metodais gal nuplėši ir greitai, bet gausi paskui tiesinti ir t.t. Galų gale skylių vistiek greičiausiai reiks, kad detales privirinti taip kaip buvo (imituojant kontaktinį suvirinimą).
Foto nugręžiota išorinė slenksčio skarda.
Jūs neturite teisės peržiūrėti failų, kurie yra prikabinti prie šio pranešimo.
bratiaga
Forumietis
Forumietis
Pranešimai: 140
Užsiregistravo: 30 Lap 2009, 23:25
Miestas: Kelme

Standartinė bratiaga »

npn rašė:
bratiaga rašė:Ir kas man pasakys kaip ta prieky skarda nuimt kur kapoto spyna yra, ji nei ant varztu prisukta, nei kniedyta, o kazkaip tipo kaip ir virinta butu, bet ir siuliu virinimo nesimato.
Šiaip jau masinėje gamyboje automobilių kėbulai virinami kontaktiniu būdu, taškais. Taip yra ir čia. Todėl siūlės ir nepamatysi, nes jos ir nėra. Kontaktinio suvirinimo vietose lieka duobutės, kurias išgręžus per vieną skardą su specialiu grąžtu galima atskirti detales.
Gal galit nuotraukike imest kaip tas specialus graztas turetu atrodyt, o paprastas metalui graztas netinka?